نسل جدید گوشی‌های شیائومی مجهز به تراشه‌های شیائومی

به گزارش موبنا، رویترز هم اکنون گزارش داده است که این شرکت در نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود از این تراشه‌ها استفاده می‌کند تا برای تولید گوشی‌های جدید خودکفا شود. گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد که از این تراشه‌ها در سری گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده شیائومی استفاده می‌شود که بر این اساس می‌توان گفت محصولات جدید …

به گزارش موبنا، رویترز هم اکنون گزارش داده است که این شرکت در نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود از این تراشه‌ها استفاده می‌کند تا برای تولید گوشی‌های جدید خودکفا شود.

گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد که از این تراشه‌ها در سری گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده شیائومی استفاده می‌شود که بر این اساس می‌توان گفت محصولات جدید در سری گوشی‌های Redmi Note به آن مجهز خواهند شد.

نخستین مدل از این گوشی‌ها در فصل دوم سال ۲۰۱۶ میلادی وارد بازار می‌شود و منابع آگاه می‌گویند هم‌اکنون ۲۰۰ تا ۳۰۰ کاربر در جهان این گوشی‌ها را آزمایش می‌کنند.

شیائومی هم‌اکنون برای گوشی‌های خود از تراشه‌های کوالکام و Mediatek استفاده می‌کند. تراشه‌های Mediatek در گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده شیائومی استفاده می‌شوند و سال گذشته ۲۰ میلیون دستگاه از آنها فروخته شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا