اطلاعیه دفتر آیت‌ الله شاهرودی درباره داماد قلابی که وجود خارجی ندارد

دفتر آیت‌الله هاشمی‌ شاهرودی در اطلاعیه‌ای تاکید کرده که انتساب فردی به عنوان داماد آیت‌الله هاشمی در فضای مجازی کاملا کذب بوده و چنین فردی در خانواده ایشان وجود ندارد. متن این اطلاعیه به شرح ذیل است: به استحضار ملت مومن و انقلابی می‌رساند که در آستانه مقطع حساس و خطیر انقلاب رسانه‌های معاند به …

دفتر آیت‌الله هاشمی‌ شاهرودی در اطلاعیه‌ای تاکید کرده که انتساب فردی به عنوان داماد آیت‌الله هاشمی در فضای مجازی کاملا کذب بوده و چنین فردی در خانواده ایشان وجود ندارد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

به استحضار ملت مومن و انقلابی می‌رساند که در آستانه مقطع حساس و خطیر انقلاب رسانه‌های معاند به بیگانه و برخی عوامل فریب خورده آنان به صورت مغرضانه و برخلاف موازین اخلاقی و رسانه‌ای اقدام به نشر اخبار کذب و بی‌اساس در خصوص انتصاب و ارتباط برخی فعالان اقتصادی به حضرت آیت‌الله العظمی شاهرودی نموده‌اند.

این اقدامات که با هدف بهر ه‌برداری سیاسی و انتخاباتی و به منظور تشویش و اذهان عمومی جامعه و تخریب چهره بزرگان نظام و علمای اعلام و شخصیت‌های مبارز و انقلابی صورت گرفته است نشان دهنده چهره پلید دشمنان اسلام و انقلاب و بیانگر عجز و ناتوانی و تباهی آنان است که می‌کوشند با توسل به دروغ و فریب و نیرنگ بر اراده مصصم مردم تاثیر بگذارند.

لذا بدین وسیله ضمن تکذیب اخبار منتظر شده از ملت آگاه و غیور ایران اسلامی دعوت می‌کنیم که بار دیگر با حضور هوشمندانه و معتقدانه خویش پای صندوق‌های رای و انتخاب افراد صالح و شایسته و انقلابی و با تقوا پاسخی کوبنده به این قبیل اقدامات و یاوه‌گویی‌ها داده و حمایت و پشتیبانی خویش را از انقلاب اسلامی و آرمانهای مقدس نظام به نمایش بگذارند.بر

اخیرا برخی سایت‌ها از انتساب فردی به عنوان داماد هاشمی‌شاهرودی به عنوان فعال اقتصادی نام برده بودند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا