شماره جدید مجله تلفن همراه منتشر شد

به گزارش خبرنگار موبنا، صدوبیست و نهمین شماره از مجله تلفن همراه با اخبار “ایجاد سامانه نظارت بر پیامک های انبوه” ، “رتبه سوم ایران در ارزان بودن مکالمه تلفن همراه”، ” بعد از رایانه، کسادی به بازار گوشی رسید” منتشر شد. در پرونده ویژه این شماره جدید به موضوع هایی همچون “کسانی که بدون …

به گزارش خبرنگار موبنا، صدوبیست و نهمین شماره از مجله تلفن همراه با اخبار “ایجاد سامانه نظارت بر پیامک های انبوه” ، “رتبه سوم ایران در ارزان بودن مکالمه تلفن همراه”، ” بعد از رایانه، کسادی به بازار گوشی رسید” منتشر شد.
در پرونده ویژه این شماره جدید به موضوع هایی همچون “کسانی که بدون موبایل می میرند” ، ” معیارهای تشخیص اعتیاد به اینترنت” و “کمپ ترک اعتیاد برای معتادان اینترنتی” پرداخته شد.

Jeld-129-B
“دخل و خرجتان را مدیریت کنید”، “مدیریت هزینه ها” و”برنامه های بانکی بهترین گزینه” از جمله مطالب منتشر شده در حوزه بانک مجله تلفن همراه است.
همچنین در قسمت بررسی صدوبیست و نهمین شماره از مجله تلفن همراه به  “ورود بلک بری به دنیای آندروید”، “رویای جدید کره ای ها” و “کوچک اما هوشمند” پرداخته شد.
“گوشی قرمز”، “شماره ای شیطانی” و “پایان غم انگیز برای عشق های پوشالی” از جمله مطالب منتشر شده در قسمت حوادث این شماره جدید از تلفن همراه بودند.
“پرسرعت های ارزان قیمت”، “۴ گوشی پرفروش بازار” و “جدیدترین گوشی های تفن همراه” از جمله مطالب منتشر شده در این شماره از مجله تلفن همراه بودند.

علاقمندان به مجله تلفن همراه می توانند فایل PDF این ماهنامه را از سایت جار دانلود کنند.
۱۲۹/۱۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا