دوری ۳ هفته‌ای چشمی از میادین

به نقل از سایت باشگاه استقلال، امین نوروزی در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم استقلال گفت: روزبه چشمی پیش از دیدار روز جمعه استقلال برابر گسترش فولاد هیچ مشکلی نداشت، اما در این دیدار متأسفانه دچار مصدومیت از ناحیه عضله چهار سر ران شد. با انجام معاینات بالینی و MRI گرفته شده از او، صدمه …

به نقل از سایت باشگاه استقلال، امین نوروزی در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم استقلال گفت: روزبه چشمی پیش از دیدار روز جمعه استقلال برابر گسترش فولاد هیچ مشکلی نداشت، اما در این دیدار متأسفانه دچار مصدومیت از ناحیه عضله چهار سر ران شد. با انجام معاینات بالینی و MRI گرفته شده از او، صدمه دیدگی و خون‌ریزی در عضله مذکور مشاهده شده است. این‌گونه صدمات معمولاً به سه هفته درمان نیاز دارند.

وی در مورد وضعیت فرشید اسماعیلی تصریح کرد: فرشید از ناحیه زانو دچار مصدوم  شده است و اکنون فیزیوتراپی می‌کند. با توجه به درد و تورم باید این روند را ادامه دهد تا از او تست دوباره گرفته شود.

معاون پزشکی باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت علیرضا رمضانی نیز گفت: این بازیکن در حال فیزیوتراپی است و شرایط خوبی دارد. او برنامه وزنه و کارهای قدرتی را آغاز کرده است و اگر روند درمان همین‌طور پیش برود، می‌تواند در هفته آینده دویدن کنار زمین را آغاز کند.

نوروزی با اشاره به وضعیت یعقوب کریمی خاطر نشان کرد: او نیز در حال فیزیوتراپی است و فعلاً باید این مرحله از درمان را ادامه دهد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا