مانچینی: با مهارت بازیکنانم پیروز شدیم

به نقل از مدیاست، اینتر بعد از چند هفته ناکامی رنگ پیروزی را دید. شاگردان روبرتو مانچینی در هفته بیست و ششم رقابت های سری A در جوزپه مه‌آتزا از سمپدوریا پذیرایی کردند که این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر یک نرآتزوری به پایان رسید تا مانچینی نفس راحتی بکشد. سرمربی اینتر در …

به نقل از مدیاست، اینتر بعد از چند هفته ناکامی رنگ پیروزی را دید. شاگردان روبرتو مانچینی در هفته بیست و ششم رقابت های سری A در جوزپه مه‌آتزا از سمپدوریا پذیرایی کردند که این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر یک نرآتزوری به پایان رسید تا مانچینی نفس راحتی بکشد.

سرمربی اینتر در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و آنها را شایسته پیروزی در این دیدار خانگی دانست.

او گفت: شرایط برای اینتر سخت شده است. امتیازات زیادی را از دست دادیم و اکنون باید برای قرار گرفتن در جایگاه سوم جدول رده بندی تلاش زیادی از خود نشان دهیم و بیش از این امتیاز از دست ندهیم. بسیار خوشحالم که در این دیدار موفق شدیم تا سه امتیاز بازی را به دست آوریم. به پیروزی برابر سمپدوریا نیاز مبرم داشتیم چرا که نمی خواهیم از رده سوم زیاد فاصله بگیریم.

او ادامه داد: وقتی بد نتیجه می گیریم همه چیز حساس می شود و حاشیه های زیادی به وجود می آید اما وقتی پیروزی می شویم همه چیز به روال عادی خود برمی‌گردد و طبیعی است که تیم هم آرامش لازم را خواهد داشت.

پیروزی در این دیدار برای ما حیاتی بود و خوشبختانه موفق شدیم که به آنچه که می خواهیم دست پیدا کنیم. سمپدوریا تیم بسیار خوبی است. آنها بازی‌های درخشانی را به نمایش می گذارند و پیروزی برابر این تیم اصلا آسان نیست. با مهارت بازیکنان موفق شدیم که پیروز این دیدار نشویم نه سبک بازی.

ژوزه مورینیو، سرمربی پیشین اینتر این دیدار را از نزدیک تماشا کرد. آقای خاص که به دعوت از رئیس باشگاه اینتر به ایتالیا رفته بود، نظاره گر این بازی بود و هواداران اینتر را به وجد آورد. حضور مورینیو در ایتالیا باعث شد تا خبرهای زیادی درباره احتمال بازگشت این مربی پرتغالی به نرآتزوری به گوش برسد اما مانچینی چنین چیزی را رد کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا حضور مورینیو او را نگران یا عصبانی نکرد نیز پاسخ داد: بدون شک نه ناراحت هستم و نه نگران. مورینیو با اینتر قهرمانی در سه گانه را به دست آورده است. او بعد از چند سال به اینتر برگشته تا بازی این تیم را از نزدیک نگاه کند. خودم نیز گاهی اوقات به ورزشگاه می رفتم تا بازی اینتر را از نزدیک نگاه کنم.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا