بلان: وضعیت دی‌ماریا نگران کننده نیست

به نقل از رویترز، پاری سن ژرمن به یکه تازی خود در جدول رده بندی رقابت های لیگ فرانسه ادامه می دهد و با پیروزیهای پیاپی که به دست می آورد به راحتی می تواند جام قهرمانی را بالای سر برد. شاگردان لوران بلان در هفته بیست و هفتم به مصاف ریمس رفتند و موفق …

به نقل از رویترز، پاری سن ژرمن به یکه تازی خود در جدول رده بندی رقابت های لیگ فرانسه ادامه می دهد و با پیروزیهای پیاپی که به دست می آورد به راحتی می تواند جام قهرمانی را بالای سر برد.

شاگردان لوران بلان در هفته بیست و هفتم به مصاف ریمس رفتند و موفق شدند با نتیجه چهار بر یک پیروز این بازی شوند. زلاتان ابراهیموویچ دو بار و مارکو ویراتی و آنخل دی ماریا گلزنان تیم پاریسی در این دیدار بودند.

بلان در نشست خبری بعد از این دیدار گفت: بازی های بسیار حساسی پیش رو داریم و برای این که بهتر آماده شویم به چنین پیروزی های نیاز داریم. وقتی در شرایط خوبی قرار داشتیم و به کارهای تیمی می پرداختیم حریف به سختی می توانست مانعی برای ما شود و این خبری بسیار خوشحال کننده است. باید در دیگر دیدارهای پیش رو هم با اقتدار ظاهر شویم و این چیزی است که از شاگردانم انتظار دارم.

بلان به ستایش از عملکرد ابراهیموویچ پرداخت و گفت: ایبرا در شرایط بسیار خوبی به سر می برد. او بسیار آماده است و موفق شد در این دیدار هم دو گل به ثمر رساند و نشان دهد که چه بازیکن تاثیر گذاری برای ما است.

او درباره جدایی ازگویل لاوتزی گفت: بدون شک جای خالی این بازیکن را حس خواهیم کرد. لاوتزی بازیکن تاثیر گذاری برای پاری سن ژرمن بود و هر وقت به او نیاز داشتیم می توانست کمک زیادی به ما بکند.

لوران بلان در پایان سخنان خود درباره آسیب دیدگی آنخل دی ماریا گفت: دی ماریا یک مشکل جزئی دارد و فکر نمی کنم که چیز جدی باشد.هواداران پاری سن ژرمن نگران چیزی نباشند چرا که وضعیت دی ماریا نگران کننده نیست و بعید به نظر می رسد که او مشکلی برای بازی کردن داشته باشد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا