سوتی عجيب مجری خارج از گود

شب گذشته در بخش خبري بيست و سي خارج از گود با گزارش هاي علي رضواني روي آنتن رفت و مثل هميشه سعي داشت با تكه‌پراني هاي خود نسبت به تيم هاي سرخابي به خصوص پرسپوليس برنامه خود را جذاب كند. او در بخشي از گزارشش مصاحبه بعد از بازي نفت تهران و استقلال را …

شب گذشته در بخش خبري بيست و سي خارج از گود با گزارش هاي علي رضواني روي آنتن رفت و مثل هميشه سعي داشت با تكه‌پراني هاي خود نسبت به تيم هاي سرخابي به خصوص پرسپوليس برنامه خود را جذاب كند.

او در بخشي از گزارشش مصاحبه بعد از بازي نفت تهران و استقلال را كه مظلومي در ان مي‌گويد داورها به سمت خاصي چرخيده اند رصدي مي‌زند و ثانيه اي بعد بازي پرسپوليس و سايپا پخش مي‌شود؛ رضواني روي فيلم بازي در حال صحبت است و صحنه اي كه پاس رو به عقب بازيكن سايپا به دروازه بان را پخش مي‌كند، حرف عجیبی می‌زند. نكته جالب همينجاست كه او با اين همه ادعا در اين باره نظر جالبي مي‌دهد و می‌گوید: بله داور اول براي پرسپوليس پنالتي گرفت و بعد تصميمش چرخيد.

مجري جنجالی در همين قسمت اشتباه بزرگي كرده است زيرا پاس رو به عقب به دروازه بان هيچ وقت خطاي پنالتي نيست بلكه يك ضربه دو ضرب به سمت دروازه است، نه خطاي پنالتي!

مجري خارج از گود اگر همان طور كه به همه مي تازد در اين قسمت هم دقت بيشتري مي‌کرد، احتمالا چنین اشتباه وحشتناکی مرتکب نمی‌شد!

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا