نمره خوب نکونام و دژاگه در العربی

به نقل از روزنامه الوطن قطر، العربی امیدوار بود که در هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر با اشکان دژاگه و جواد نکونام، دو ستاره ایرانی خود برابر الریان صدرنشین به پیروزی برسد، اما شاگردان جیان فرانکو زولا نتوانستند از امتیاز میزبانی خود در این دیدار استفاده کنند و برابر تیم آماده و صدرنشین الریان با …

به نقل از روزنامه الوطن قطر، العربی امیدوار بود که در هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر با اشکان دژاگه و جواد نکونام، دو ستاره ایرانی خود برابر الریان صدرنشین به پیروزی برسد، اما شاگردان جیان فرانکو زولا نتوانستند از امتیاز میزبانی خود در این دیدار استفاده کنند و برابر تیم آماده و صدرنشین الریان با دو گل تن به شکست دادند.

هر چند العربی در این دیدار بازی را واگذار کرد و نکونام و دژاگه نتوانستند نقش ناجی را بازی کنند اما تا حدودی بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

روزنامه الوطن بعد از بازی درباره عملکرد این دو بازیکن ایرانی نوشت: نکونام مثل بازیهای قبلی خود تلاش زیادی در میانه میدان داشت و عملکرد خوبی هم از خود به نمایش گذاشت. او هم در کارهای دفاعی و هم در کارهای هجومی شرکت کرد اما به خوبی از این بازیکن حمایت نشد. این بازیکن ایرانی از ۱۰ نمره، عدد هفت را به خود اختصاص می دهد.

العربی با پیوستن نکونام در نیم فصل دوم دچار تغییر و تحول زیادی شد و در سه بازی قبلی خود هفت امتیاز کسب کرده بود، اما در این دیدار نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کنند و در نهایت بازنده این دیدار شد.

این روزنامه قطری درباره عملکرد دژاگه هم نوشت: او در دیدار قبلی العربی حضور نداشت، اما در دیدار برابر الریان تیمش را همراهی کرد. دژاگه تلاش زیادی در این دیدار داشت و بیشتر حملات العربی را او پایه ریزی کرد. این بازیکن ایرانی چند بار دروازه الریان را تهدید کرد، اما از او هم به خوبی حمایت نشد. دژاگه هم از ۱۰ نمره عدد هفت را به خود اختصاص می دهد.

۱۷۶/

دکمه بازگشت به بالا