پرده‌برداری از نوآوری های سامسونگ

به گزارش خبرنگار موبنا، رئیس بخش خاورمیانه و شمال آفریقا، آقای چومگ رو لی، می‌گوید: سامسونگ به شکستن موانع، جابجایی استانداردها و شکل دادن به آینده شناخته شده است. بلندپروازی ما در سال ۲۰۱۶ با قدم برداشتن در مسیر نوآوری و بالا بردن سطح انتظارات با ارائه محصولات پیشرو در منطقه MENA ادامه خواهد یافت. …

به گزارش خبرنگار موبنا، رئیس بخش خاورمیانه و شمال آفریقا، آقای چومگ رو لی، می‌گوید: سامسونگ به شکستن موانع، جابجایی استانداردها و شکل دادن به آینده شناخته شده است. بلندپروازی ما در سال ۲۰۱۶ با قدم برداشتن در مسیر نوآوری و بالا بردن سطح انتظارات با ارائه محصولات پیشرو در منطقه MENA ادامه خواهد یافت.
شرکت سامسونگ خود را همچنین متعهد به استفاده از نوآوری‌ها به نفع جامعه می‌داند. آقای لی در ارتباط با مسؤولیت اجتماعی شرکت می‌گوید: ما اعتقاد داریم که این مسؤولیت ما است که رفاه اجتماعی جامعه را در منطقه MENA ارتفا دهیم. ما در یک دهه گذشته، با استفاده از فناوری‌های خود به دنبال ارتقا زندگی دیگران در این منطقه بوده‌ایم.
از جمله اقدامات سامسونگ برای دستیابی به اهدافی که در نظر دارد، تعیین استانداردهای بالا برای داشتن یک تجربه تماشای برتر است. تلویزیون هوشمند ۲۰۱۶ سامسونگ، بر پایه سیستم عامل تایزِن، امکان کشف و دسترسی مصرف‌کنندگان به محتوای محبوب و خدمات را از فیلم و تلویزیون گرفته تا بازی و اطلاعات برنامه‌ها، در یک‌جا فراهم می‌کند. تلویزیون‌های جدید SUHD سامسونگ با کیفیت متمایز از طریق نمایشگر نقطه‌ای “کوانتوم” و تجربه کاربری هوشمندانه، این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند که به همه محتوای سرگرمی در یک مکان دسترسی داشته باشند.
سامسونگ برای اولین بار کاری کرده که رویکرد مصرف‌کنندگان نسبت به لوازم خانگی و کارکرد آن‌، از «خوب می‌شود اگر داشته باشیم» به «بدون آن‌ها نمی‌توانیم زندگی کنیم» تغییر یابد. یخچال پیشگام Twin Cooling Plus سامسونگ، اولین یخچال با دو سیستم سردکننده مستقل است که هر دو بخش آن، امکان تبدیل شدن به یخچال و فریزر را دارا هستند. همچنین با داشتن پنج تبدیل، این دستگاه برای مصرف انرژی بر حسب میزان نیاز مصرف‌کننده قابل تنظیم است.
فناوری‌های سامسونگ در حال تغییر معنی‌ تازگی مواد غذایی یخ‌زده هستند. فناوری (Precise Chef Cooling) هم اکنون به یخچالT9000 4-Door Flex افزوده شده که تازگی غذا را مانند روز اول آنها، حتی برای غذاهای یخ‌زده، حفظ می‌کند.
همچنین از دیگر نوآوری‌های سامسونگ، ماشین لباسشویی جدید Add Wash است که به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا نرم‌کننده لباس یا مواد شستشو اضافی را در حین انجام شستشو از طریق محفظه جانبی که در قسمت بالای در اصلی‌ دستگاه قرار گرفته است، اضافه کنند.
در گردهمایی خاورمیانه و شمال آفریقا، سامسونگ بر اهمیت توسعه اکوسیستم ارتباطی‌ دستگاه‌ها تاکید کرد و تعهد خود را به توسعه محصولات و خدماتی که می‌توانند نیازهای متفاوت کاربران را برطرف سازند، بر‌شمرد. از جمله سامسونگ تبلت Galaxy TabPro S را که محبوب‌ترین امکانات لپ‌تاپ‌ و تبلت‌ها را به صورت یکجا دارد، به نمایش گذاشت. همچنین سامسونگ مدل کلاسیک ساعت هوشمندGear S2 را با دو رنگ منحصربه‌فرد پلاتینیم و مسی معرفی‌ کرد تا تعهدش را به ارائه حق انتخاب بیشتر برای مشتریان نشان ‌دهد. در این گردهمایی، سامسونگ همچنین گوشی هوشمند Galaxy A نسخه سال ۲۰۱۶ را به نمایش گذاشت. این محصول برای مشتریانی ایده‌آل است که نه تنها به دنبال انجام کارهای‌ خود، بلکه به دنبال ابراز سلیقه شخصی‌شان نیز هستند.
هچنین در هنگام سخنرانی‌ اصلی‌، سامسونگ از اهداف خود در رابطه با اینترنت اشیا سخن گفت و اینکه چگونه استراتژی‌های خود را به محصولات جدید، پایگاه‌ها و ارتباطات جدید در بین مجموعه‌ای از صنایع، ترجمه می‌کند. گردهمایی خاورمیانه و شمال آفریقا شرکت سامسونگ، رویدادای است که هر سال در یک کشور برگزار می‌شود و این شرکت به ارائه آخرین دستاوردها و نوآوری‌های خود می‌پردازد. همایش «منا ۲۰۱۶» امسال در لیسبون پرتغال برگزار شد که مدیران بخش خاورمیانه سامسونگ، شرکای تجاری آن و همچنین رسانه‌ها در آن شرکت داشتند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا