چطور توت فرنگی با روکش شکلاتی به رابطه جنسی آقایان کمک می کند!!

چطور توت فرنگی با روکش شکلاتی می تواند باعث برنده شدن شما در تختخواب شود ( این هیچ ربطی به رابطه عاشقانه ندارد) توت فرنگی با روکش شکلات از آنچه شما فکر می کنید برای رابطه جنسی مفید تر است.  قصد ندارم در ارتباط با رابطه عاشقانه صحبت کنم، می خواهم درمورد فلاونوئیدها flavonoids (واژه …

چطور توت فرنگی با روکش شکلاتی می تواند باعث برنده شدن شما در تختخواب شود ( این هیچ ربطی به رابطه عاشقانه ندارد)

توت فرنگی با روکش شکلات از آنچه شما فکر می کنید برای رابطه جنسی مفید تر است. 

قصد ندارم در ارتباط با رابطه عاشقانه صحبت کنم، می خواهم درمورد فلاونوئیدها flavonoids (واژه فلاونوئید به مفهوم وسیع تمام رنگدانه‌های گیاهی را در بر می‌گیرد. نام فلاون از کلمه لاتین فلاووس به معنای زرد گرفته شده است. فلاونوئیدها مهار کننده سلول‌های سرطانی از طریق بیان ژن، افزایش دهنده ایمنی بدن(آنتی اکسیدان)، ضد ویروس، ضد باکتری، ضد تورم، ضد التهاب، ضد آلرژی، ضد موتاسیون، کاهش دهنده نفوذپذیری و شکنندگی مویرگ‌ها می‌باشند)  صحبت کنم.  تحقیقات اخیر نشان داده که مصرف فلاونوئیدها که در خوارکیهای گیاهی مثل توت فرنگی یافت می شود می تواند به حفظ حالت نعوذ کمک کند.

 

اختلال نعوظ (Erectile dysfunction)

به عدم توانایی در حفظ حالت نعوذ به گونه ای که برای برقراری یک رابطه جنسی  مورد نیاز است گفته می شود و گروه بزرگی از مردان میانسال و یا مسن را تحت تاثیر قرار می دهد. برخی برآوردها نشان می دهد که نیمی از افراد این گروه نوعی از اختلال نعوظ را تجربه می کنند. نشان داده شده که عادات خاص، مانند یک رژیم غذایی سالم، مصرف حداقل الکل و یک سبک زندگی فعال به مدت طولانی می تواند از اختلال نعوظ   ED جلوگیری کند.

به هر صورت این مطالعه اخیر که ۲۵۰۰۰ مرد در آن شرکت داشتند ثابت کرد که مصرف یک سیب در روز واقعاً می تواند از بیماری و مسائل مربوطه به عملکرد نعوظ جلوگیری کند.

میوه های حاوی فلاونوئیدها

سیب حاوی آنتوسیانین است که یکی از سه نوع فلاونوئیدها است ( آنتوسیانین، فلاون ها و فلاونون) که به نظر محققان مفیدترین نوع آن است این امر در مورد توت فرنگی هم صادق است. مواد غذایی دیگری که می توانند در این زمینه کمک کننده باشند، زغال اخته، گیلاس و مرکبات است.

در هفته مقادیر کمی از این مواد استفاده کنید تا خطر ابتلا به اختلال نعوظ در شما ۱۰ درصد کاهش یابد. اگر بیشتر از میوه ها در رژیم غذایی خود استفاده کنید این میزان به ۱۴ درصد نیز می رسد. بر طبق این تحقیق باید ۲ تا ۵ ساعت در هفته پیاده روی کنید.

باوجود این، اگر شما تمام روز روی مبل بنشینید و مقدار زیادی میوه مصرف کنید نتایج مورد نظرتان را به دست نخواهید آورد. هیچ چیز جایگزین ورزش منظم نمی شود  محققان دریافتند مردانی که از رژیم غذای سرشار از فلاونوییدها استفاده کرده و به طور منظم ورزش می کنند شانس ابتلا به اختلال نعوظ در آنها ۲۱ درصد کاهش می یابد.

حتی اگر اختلال نعوظ هم ندارید باید میوه مصرف کنید و ورزش کنید. این یک توصیه برای زندگی سالم است و این کار موجب عملکرد خوب شما در سالهای پیش رو می شود.

بهترین توصیه من برای مردانی که از این اختلال رنج می برند مشورت با پزشک است. از خوردن زیاد میوه هیچگاه آسیب نمی بینید اما با دوری از پزشک به خودتان ضرر می زنید.اختلال نعوذ اغلب نشانه بیماری جدی تری است مثل بیماری قلبی پس یک وقت ملاقات از پزشکتان بگیرید.

۱۷۶/

دکمه بازگشت به بالا