ایرباس A350 XWB در مهرآباد به زمین نشست

به گزارش موبنا، این هواپیما از پیشرفته ترین تولیدات شرکت ایرباس است که در نمایشگاه هوایی (Airshow) هفته گذشته سنگاپور به نمایش گذاشته شده بود و با هماهنگی هما و ایرباس در مسیر بازگشت به تولوز فرانسه در تهران بر زمین نشست. هواپیمای ایرباس A350 XWB از سفارش های شرکت هما است و بر اساس …

به گزارش موبنا، این هواپیما از پیشرفته ترین تولیدات شرکت ایرباس است که در نمایشگاه هوایی (Airshow) هفته گذشته سنگاپور به نمایش گذاشته شده بود و با هماهنگی هما و ایرباس در مسیر بازگشت به تولوز فرانسه در تهران بر زمین نشست.
هواپیمای ایرباس A350 XWB از سفارش های شرکت هما است و بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است ۱۶ فروند از این نوع هواپیما در آینده تحویل این شرکت شود.
این هواپیما با دو کلاس پروازی گنجایش ۴۴۰ نفر مسافر دارد. برد پروازی این هواپیما ۱۴ هزار و ۳۵۰ کیلومتر است که برای مسیرهای دوربرد استفاده می شود.
هواپیمای ایرباس A350 XWB جدیدترین عضو خانواده هواپیماهای پهن پیکر تجاری است که برای پروازهای میان و طولانی مدت طراحی شده است.
طراحی مدرن و مصرف سوخت پایین این هواپیما با کاهش هزینه عملیاتی، راحتی سفر را برای مسافران و خدمه پرواز به ارمغان می آورد.
A350 XWB هواپیمایی است با قابلیت برد بلند تا حد ۱۴ هزار و ۸۰۰ کیلومتر و در سه اندازه مختلف قابل عرضه است و مدل های آن از ۳۵۰ تا ۴۴۰ صندلی ظرفیت دارد.
هواپیمای A350 XWB تحولی در جهت تجربه مسافران با فناوری نسل آینده است. این هواپیما دارای کابینی بسیار کم صدا است و راحتی و آرامش را برای مسافران و خدمه پروازی به همراه دارد.
اندازه عرض دیوار به دیوار کابین این هواپیما پنج متر و ۶۱ سانتیمتر است که در مقایسه با هواپیمای ایرباس ۷۸۷ ، پانزده سانتیمتر عریض تر است. این فضا قابلیت برخورداری از صندلی های با پهنای ۱۸ اینچ را در کلاس ECONOMY یا عادی فراهم می کند.
ضمن این که این هواپیما قادر به بهره مندی از کلاس های PREMIUM ECONOMY, BUSINESS تجاری و FIRST CLASS نیز هست.
تاکنون تعداد ۷۷۷ فروند از هواپیمای ایرباس A350 XWB از ۴۱ مشتری سفارش داده شده که از این تعداد ۱۵ فروند تحویل داده شده و در حال پرواز با چهار شرکت هواپیمایی است.
۱۹۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا