مدیریت چند حساب کاربری در مسنجر فیسبوک ممکن شد

به گزارش موبنا، فیسبوک طی ماه‌های اخیر چندین قابلیت جدید را برای این ابزار ارتباطی مورد آزمایش قرار داد که البته این قابلیت‌ها توسط گروه محدودی از کاربران مورد استفاده قرار می‌گرفت و هم‌اکنون به صورت عمومی عرضه شده‌ است. فیسبوک با این اقدام به خانواده‌ها امکان داده است از طریق یک دستگاه موبایلی هم …

به گزارش موبنا، فیسبوک طی ماه‌های اخیر چندین قابلیت جدید را برای این ابزار ارتباطی مورد آزمایش قرار داد که البته این قابلیت‌ها توسط گروه محدودی از کاربران مورد استفاده قرار می‌گرفت و هم‌اکنون به صورت عمومی عرضه شده‌ است.

فیسبوک با این اقدام به خانواده‌ها امکان داده است از طریق یک دستگاه موبایلی هم بتوانند حساب‌های کاربری مختلف خود را در اختیار بگیرند و ارتباطات شخصی را در آن مدیریت کنند.

تغییر وضعیت بین حساب‌های کاربری مختلف نیازمند آن است که کاربران رمز عبور را وارد کنند. این مسئله امنیت کامل را برقرار می‌کند تا دوستان و اطرافیان نتوانند به کلیه اطلاعات شخصی کاربر دسترسی داشته باشند.

شرکت فیسبوک اعلام کرد به زودی این قابلیت را برای کاربران موبایلی مبتنی بر سیستم‌های عامل iOS و ویندوز فون هم عرضه می‌کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا