هفته آینده نخستین گوشی با تراشه Snapdragon 820 عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، هم‌اکنون شایعه شده است این گوشی هوشمند از هفته آینده وارد بازار چین می شود و کاربران این کشور می‌توانند آن را در اختیار بگیرند. با این وجود منابع آگاه چینی توضیح دادند که در مرحله نخست تنها ۱۰۰۰ دستگاه از این گوشی هوشمند عرضه می‌شود و علاقمندان برای خرید آن باید …

به گزارش موبنا، هم‌اکنون شایعه شده است این گوشی هوشمند از هفته آینده وارد بازار چین می شود و کاربران این کشور می‌توانند آن را در اختیار بگیرند.

با این وجود منابع آگاه چینی توضیح دادند که در مرحله نخست تنها ۱۰۰۰ دستگاه از این گوشی هوشمند عرضه می‌شود و علاقمندان برای خرید آن باید عجله کنند.

گوشی هوشمند Le Max Pro با قیمت ۳۶۹۹ یوآن وارد بازار چین می‌شود که قیمت آن را می‌توان معادل ۵۶۷ دلار یا ۵۰۹ یورو محاسبه کرد. پیش از این منابع آگاه قیمت این گوشی هوشمند را ۳۵۰۰ یوآن برآورد کرده بودند.

این گوشی هوشمند پرقدرت نمایشگر ۶.۳۳ اینچی با کیفیت QHD را در خود جا داده است که از مهم‌ترین امکانات به کار رفته در آن می‌توان به دوربین دیجیتالی ۲۱ مگاپیکسلی، رم ۴ گیگابایتی، حسگر اثر انگشت، ورودی USB-C، باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپری و سیستم عامل اندروید ۶ اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا