عضویت رایگان در Office 365 مایکروسافت با خرید Lumia 950

به گزارش موبنا، در آن زمان گفته شد تنها کاربرانی که در کشورهای آمریکا، بریتانیا، آلمان، فرانسه، دانمارک، فنلاند، نروژ و سوئد این گوشی‌ها را خریداری کنند، از اشتراک رایگان مذکور بهره‌مند خواهند شد. مایکروسافت هم‌اکنون تصمیم گرفته است طرح خود را برای اشتراک رایگان در مجموعه نرم‌افزاری Office 365 گسترش دهد و در تعداد …

به گزارش موبنا، در آن زمان گفته شد تنها کاربرانی که در کشورهای آمریکا، بریتانیا، آلمان، فرانسه، دانمارک، فنلاند، نروژ و سوئد این گوشی‌ها را خریداری کنند، از اشتراک رایگان مذکور بهره‌مند خواهند شد.

مایکروسافت هم‌اکنون تصمیم گرفته است طرح خود را برای اشتراک رایگان در مجموعه نرم‌افزاری Office 365 گسترش دهد و در تعداد بیشتری از کشورهای جهان این امکان را برای مشتریان موبایلی خود فراهم کند.

بر این اساس کاربران ساکن در کشورهای هند، کانادا، مکزیک، آفریقای جنوبی و استرالیا نیز هم‌اکنون می‌توانند پس از خرید دو گوشی یاد شده به صورت رایگان در سرویس Office 365 عضو شوند. این طرح تا تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۶ ادامه دارد.

کاربران به منظور عضویت رایگان در این سرویس آنلاین می‌بایست اپلیکیشن Lumia Offers را روی Lumia 950 یا Lumia 950 XL بارگذاری کنند و سپس با وارد کردن آدرس پست الکترونیکی، این خدمات را در اختیار بگیرند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا