بزرگترین شرکت‌های چینی به دنبال راه‌اندازی خدمات پرداخت موبایلی

به گزارش موبنا، «کِوین وانگ» از تحلیلگران ارشد مرکز تحقیقاتی IHS Analyst اعلام کرد شرکت‌های شیائومی، هوواوی و ZTE برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌اند تا برای کاربران خود سرویس پرداخت موبایلی راه‌اندازی کنند. البته باید توجه که این اقدام به دلیل نبود رقیب برای سرویس Apple Pay در بازار چین صورت نگرفته است. خدمات چینی …

به گزارش موبنا، «کِوین وانگ» از تحلیلگران ارشد مرکز تحقیقاتی IHS Analyst اعلام کرد شرکت‌های شیائومی، هوواوی و ZTE برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌اند تا برای کاربران خود سرویس پرداخت موبایلی راه‌اندازی کنند.

البته باید توجه که این اقدام به دلیل نبود رقیب برای سرویس Apple Pay در بازار چین صورت نگرفته است. خدمات چینی WeChat Payment و Alipay وابسته به شرکت علی‌بابا سرویس‌ پرداخت موبایلی خود را به صورت گسترده در بازار جهانی عرضه می‌کنند.

با این وجود، اپل تنها تولیدکننده گوشی هوشمند در بازار چین محسوب می‌شود که خدمات پرداخت موبایلی را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است.

هنوز این خبر توسط شرکت‌های چینی تایید نشده است. ولی بر اساس شایعات منتشر شده گفته می‌شود که شیائومی قصد دارد در گوشی هوشمند Mi 5 خود مبتنی بر فناوری NFC امکان استفاده از خدمات پرداخت موبایلی را در اختیار کاربران بگذارد.

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا