مشکل تبلت‌های Nvidia برای دریافت اندروید مارشمالو برطرف شد

به گزارش موبنا، به هر حال شرکت Nvidia هم‌اکنون اعلام کرد که این مشکل برطرف شده است و کاربران پس از به‌روزرسانی اختلالی را در بخش Wi-Fi مشاهده نخواهند کرد. سخنگوی شرکت Nvidia روی فروم رسمی خود توضیح داد این تبلت و مدل K1 پس از دریافت به‌روزرسانی برای اندروید ۶ مارشمالو با مشکلی مواجه …

به گزارش موبنا، به هر حال شرکت Nvidia هم‌اکنون اعلام کرد که این مشکل برطرف شده است و کاربران پس از به‌روزرسانی اختلالی را در بخش Wi-Fi مشاهده نخواهند کرد.

سخنگوی شرکت Nvidia روی فروم رسمی خود توضیح داد این تبلت و مدل K1 پس از دریافت به‌روزرسانی برای اندروید ۶ مارشمالو با مشکلی مواجه نخواهد شد.

در بیانیه سخنگوی شرکت Nvidia گفته شد: «ما با اطمینان کامل اعلام می‌کنیم مشکل مذکور را برای دو مدل تبلت خود برطرف کرده‌ایم و کاربران می‌توانند نسخه جدید Software Update را از روی سایت ما بارگذاری کنند».

برای آن دسته از کاربرانی که اطلاع ندارند باید گفت به‌روزرسانی اندروید ۶.۰ برای تبلت‌ةای Nvidia از اواخر ماه دسامبر آغاز شد و طولی نکشید که تمامی کاربران با این به‌روزرسانی به مشکل برخوردند. کاربران هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به قسمت زیر این به‌روزرسانی را به صورت دستی در اختیار بگیرند: Settings -> About tablet

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا