از «سلام بمبئی» چه خبر؟

پونام دیلون و دالیپ تاهیل دو بازیگر سینمای هند به جمع بازیگران فیلم سینمایی «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی پیوستند. این فیلم نخستین محصول مشترک سینمای ایران و هند به شمار می آید و پیش از این بازیگران هندی دیگری چون دیا میرزا و گلشن گرورو با این پروژه …

پونام دیلون و دالیپ تاهیل دو بازیگر سینمای هند به جمع بازیگران فیلم سینمایی «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی پیوستند. این فیلم نخستین محصول مشترک سینمای ایران و هند به شمار می آید و پیش از این بازیگران هندی دیگری چون دیا میرزا و گلشن گرورو با این پروژه سینمایی قرارداد بسته بودند.

از «سلام بمبئی» چه خبر؟

تا کنون ۳۰ درصد از فیلمبرداری پروژه سینمایی «سلام بمبئی» انجام شده و محمدرضا گلزار، دیامیرزا و گلشن گروور مقابل دوربین حسن پویا رفته اند. پونام دیلون و دالیپ تاهیل بازیگران تازه پیوسته به این فیلم سینمایی نقش مادر و پدر دیا میرزا کاراکتر اصلی فیلم «سلام بمبئی» را بازی می کنند.

این دو بازیگر تازه پیوسته به گروه سینمایی «سلام بمبئی» نقش تاثیرگذار در جریان قصه دارند و به همین دلیل است که تصمیم گرفته شد تا برای این دو نقش از چهره های سرشناس سینمای هند دعوت به همکاری شود. همچنین دالیپ تاهیل علاوه بر حضور در سینمای بالیوود،تجربه بازی در سینمای هالیوود را نیز دارد.

از «سلام بمبئی» چه خبر؟

فیلم «سلام بمبئی» ملودرامی عاشقانه است و داستان آشنايی يک دختر هندی و يک پسر ايرانی را روايت مي كند كه هر دو دانشجوی پزشكی هستند و درگير اتفاقات پيچيده ای می شوند.

علاوه بر بازیگران هندی محمد رضا گلزار، بنيامين بهادری و بهروز چاهل از بازیگران ایرانی هستند که در این فیلم سینمایی بازی می کنند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. این فیلم عالی بود اما آخرش بد شد و دوست دارم سلام بمبئ ۲ هم با بازی آیشواریا درست بشه

دکمه بازگشت به بالا