ذبح دو مصری توسط داعش+عکس

تروریست های داعشی دو مرد مصری به نام های “ولید احمد عامر ابوزریق” و “مصطفی زارع سلمی الجرارات” را در منطقه صحرای سینا به طرز فجیعی ذبح کردند. این گروه تروریستی جرم این افراد را همکاری با ارتش مصر بر ضد داعش اعلام کرده، البته باز هم طبق روال معمول مدرکی را برای اثبات این …

تروریست های داعشی دو مرد مصری به نام های “ولید احمد عامر ابوزریق” و “مصطفی زارع سلمی الجرارات” را در منطقه صحرای سینا به طرز فجیعی ذبح کردند.

این گروه تروریستی جرم این افراد را همکاری با ارتش مصر بر ضد داعش اعلام کرده، البته باز هم طبق روال معمول مدرکی را برای اثبات این اتهام ارائه نداده است.

طرافداران داعش تصاویر این جنایت را به صورت گسترده در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند تا در دل مردم مصر به خصوص ساکنان صحرای سینا ترس و رعب ایجاد کنند.

تروریست های داعشی هر روز به نیروهای ارتش مصر در منطقه صحرای سینا حمله می کنند. بر اثر این حملات تاکنون صدها تن از سربازان و افسران ارتش مصر کشته و مجروح شدند.

فعالیت شاخه مصری داعش از بیش از یک سال پیش آغاز شده و این گروه تروریستی از آن زمان تاکنون صدها عملیات را در مناطق مختلف این کشور به خصوص صحرای سینا انجام داده است.
ذبح دو مصری توسط داعش+عکسذبح دو مصری توسط داعش+عکسذبح دو مصری توسط داعش+عکسذبح دو مصری توسط داعش+عکسذبح دو مصری توسط داعش+عکس

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا