پسر ۱۱ ساله، جوان‌ترین بیماری که عمل پستان‌برداری انجام داد+عکس

لیوایز دِکین ۱۱ ساله اهل منچستر دچار ناهنجاری‌های عروقی (AVM) شده که منجر به رشد غدد خوش‌خیم در سرخرگ‌هایش شد. در واقع در سینه‌ی او غده‌ی بزرگی به وجود آمد در حدی که وقتی لباس هم می‌پوشید معلوم بود. سه سال قبل که این تومورها شروع کردند به رشد، بسیاری از پزشکان از این بیماری …

لیوایز دِکین ۱۱ ساله اهل منچستر دچار ناهنجاری‌های عروقی (AVM) شده که منجر به رشد غدد خوش‌خیم در سرخرگ‌هایش شد. در واقع در سینه‌ی او غده‌ی بزرگی به وجود آمد در حدی که وقتی لباس هم می‌پوشید معلوم بود. سه سال قبل که این تومورها شروع کردند به رشد، بسیاری از پزشکان از این بیماری واقعا مبهوت شده بودند. تا این که یکی از آنها تشخیص داد که او دچار AVM شده است. در این بیماری، رگ‌های خونی با ارتباط‌های غیرعادی بین سرخرگ‌ها و سیاهرگ ها به هم می‌پیچند.
لیوایز اخیرا در بیمارستان کودکان بیرمنگهام جراحی ماستکتومی یا همان پستان‌برداری را انجام داد و پزشکان طی آن توانستند سینه‌ی راست او را بردارند و قرار است در آینده یک عمل ترمیمی هم روی او انجام شود. والدین این پسر می‌گویند که لیوایز هرگز نگذاشت که بیماری او را اذیت کند و در حال حاضر به دوستانش می‌گوید که جای زخم عمل به خاطر گازِ یک کوسه است.

پسر ۱۱ ساله، جوان‌ترین بیماری که عمل پستان‌برداری انجام داد+عکس
مادر لیوایز می‌گوید: این بیماری زندگی من را کاملا دگرگون کرد. من مجبور بودم برای انجام مراحل درمانی، دو پسر و یک دختر دیگرم را اینجا تنها بگذارم و ۱۶۰ مایل دورتر به میدلندز بروم تا لیوایز جراحی کند.
بعد از عمل لیوایز پنج روز را در بیمارستان گذراند، دوران بهبودی‌اش را خیلی سریع طی کرد و ظرف یک ماه به روال عادی زندگی برگشت. با این همه او هنوز باید به طور منظم چک-آپ انجام دهد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا