واژگونی مرگبار تویوتا در بلوار ارتش

در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ١٢٥ و اطلاع‌رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه ٣٦ را به بلوار ارتش(مسیر شرق به غرب) ورودی شهرک شهید محلاتی اعزام کرد. رمضان بشیریان، افسر آماده منطقه ٣ عملیات آتش‌نشانی در مورد این حادثه گفت: یک خودرو سواری تویوتا ناگهان از مسیر …

در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ١٢٥ و اطلاع‌رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه ٣٦ را به بلوار ارتش(مسیر شرق به غرب) ورودی شهرک شهید محلاتی اعزام کرد. رمضان بشیریان، افسر آماده منطقه ٣ عملیات آتش‌نشانی در مورد این حادثه گفت: یک خودرو سواری تویوتا ناگهان از مسیر اصلی منحرف  و پس از برخورد شدید با موانع کنار بلوار واژگون شده و راننده آن داخل اتاقک در هم پیچیده خودرو محبوس شده بود.
وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی به سرعت با قطع جریان برق خودرو و نصب علایم هشداردهنده محل حادثه را ایمن‌سازی کردند و با استفاده از تجهیزات ویژه نجات قطعات بدنه خودرو سواری را بریدند و راننده این خودرو که خانمی ٢١ ساله بود را با احتیاط کامل خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند. این افسر آماده خاطرنشان کرد: پس از انجام معاینات اولیه مشخص شد راننده خودرو سواری در همان لحظات اولیه بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است و آتش‌نشانان پس از انتقال خودرو سواری به حاشیه امن خیابان با استفاده از جرثقیل و تحویل محل حادثه به عوامل راهور به مأموریت خود پایان دادند. گفتنی است كه علت این حادثه از سوی عوامل راهور در دست بررسی است.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا