محاصره در میان مردم ایستگاه پایانی سارق BRT

روز ٢٢ بهمن امسال، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ دستگیری یک سارق زن در خط BRT آزادی- خاوران به ماموران کلانتری ١١٥ رازی اعلام شد. با حضور ماموران کلانتری در ایستگاه هلال‌احمر در خیابان قدمی، یک مادر و دختر به ماموران گفتند که زن جوانی اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و پول نقد …

روز ٢٢ بهمن امسال، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ دستگیری یک سارق زن در خط BRT آزادی- خاوران به ماموران کلانتری ١١٥ رازی اعلام شد. با حضور ماموران کلانتری در ایستگاه هلال‌احمر در خیابان قدمی، یک مادر و دختر به ماموران گفتند که زن جوانی اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و پول نقد داخل کیف آنها را کرده که هنگام سرقت متوجه سرقت شده و با کمک مردم این زن سارق را دستگیر کرده‌اند.
با اعلام این موضوع بلافاصله پرونده‌ای با موضوع «جیب‌بری» در این رابطه تشکیل و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ١١ تهران، برای رسیدگی دراختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.
زن جوانی که دوگوشی تلفن همراه و پول‌های داخل کیف دستی‌اش سرقت شده بود، به همراه دخترش در پایگاه هشتم پلیس آگاهی حاضر و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «به همراه دخترم در داخل اتوبوس ایستاده بودم که ناگهان دخترم متوجه شد که زنی دستش را داخل کیف من کرده است. بلافاصله موضوع را به من اطلاع داد. این زن هم بلافاصله در ایستگاه هلال‌احمر از اتوبوس به بیرون پرید و قصد داشت تا با سوارشدن به یک خودروی عبوری از محل متواری شود که توسط مردم دستگیر شد.»
با آغاز تحقیقات از متهم پرونده به نام «زینب» ٣٢ساله، وی به‌عنوان یکی از مجرمان سابقه‌دار و
حرفه‌ای در زمینه جیب‌بری که از ‌سال ١٣٨٠ تاکنون بارها به اتهام جیب‌بری دستگیر و روانه زندان شده، شناسایی شد.
متهم که با توجه به دستگیری در زمان سرقت چاره‌ای جز اعتراف نداشت، به ده‌ها فقره جیب‌بری در طول ٦ماه گذشته و سرقت از داخل کیف‌دستی مسافران خانم در خط بی‌آرتی مسیر آزادی- خاوران و بالعکس اعتراف کرد و گفت: «هر روز از کرج به تهران- میدان آزادی می‌آمدم. در طول روز به‌عنوان مسافر در اتوبوس‌های خط خاوران- آزادی تردد می‌کردم. نهایتا پس از انجام چندین فقره سرقت، مجددا به کرج رفته و باز هم اینکار را تکرار می‌کردم.»
سرهنگ حمدالله علیزاده، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران، درباره این پرونده گفت: «با توجه به شناسایی متهم به‌عنوان یکی از مجرمان سابقه‌دار در زمینه جیب‌بری و اعتراف وی به ده‌ها فقره جیب‌بری درطول ٦ماه گذشته و برای شناسایی سایر جرایم ارتکابی متهم و همچنین شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم ازسوی مقام قضائی صادر شده است. بنابراین از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند، دعوت می‌شود تا برای پیگیری شکایات خود به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.»

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا