علی مطهری به حکم پرونده ضاربانش اعتراض نکرد

مصطفی ترک‌همدانی در گفت‌وگو با تسنیم گفت که موکلش در این پرونده به اصل احکام صادر شده از سوی شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ شیراز اعتراضی نکردیم و فقط به رد دادخواست مطالبه خسارت و ایاب و ذهاب وکیل اعتراض داشتیم. وکیل مدافع علی مطهری افزود: ما دادخواست مطالبه خسارت و ایاب و ذهاب وکیل …

مصطفی ترک‌همدانی در گفت‌وگو با تسنیم گفت که موکلش در این پرونده به اصل احکام صادر شده از سوی شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ شیراز اعتراضی نکردیم و فقط به رد دادخواست مطالبه خسارت و ایاب و ذهاب وکیل اعتراض داشتیم.
وکیل مدافع علی مطهری افزود: ما دادخواست مطالبه خسارت و ایاب و ذهاب وکیل داده بودیم که شعبه دادگاه به این دادخواست، ایراد شکلی گرفته است. به همین خاطر طی اعتراضی، خواستار رسیدگی به مطالبه خسارت و ایاب و ذهاب در مرحله تجدیدنظر شدیم.ترک‌همدانی در پاسخ به این سوال که آیا متهمان پرونده به حکم صادر شده اعتراض داشتند یا خیر گفت: بر اساس آنچه در سامانه الکترونیکی قید شده بود، وکیل هشت متهم پرونده به حکم صادر شده برای موکلانش اعتراض کرده است.
وکیل علی مطهری همچنین درباره حکم صادر شده در خصوص سه متهمی مرتبط با دانشگاه نیز گفت: در ارتباط با این افراد، شاکی مدعی‌العموم بود و موکل من شکایتی نداشت که بخواهد اعتراض کند یا نکند. از اینکه آنها به حکم صادره اعتراض کرده‌اند یا خیر، اطلاع ندارم.وی تاکید کرد: مهم برای موکل، تعقیب حمله‌کنندگان از س.ی دستگاه قضایی و انتظامی و شناسایی آنها بود که خوشبختانه این‌اتفاق‌افتاد.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا