HP قوی‌ترین گوشی ویندوز جهان را آماده ورود به بازار کرد

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند Elite x3 نام دارد که در سیستم داخلی شرکت HP با نام Falcon شناخته می‌شود و نخستین شایعات در مورد آن دسامبر گذشته منتشر شده است. بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده شرکت HP در نظر دارد هفته آینده در جریان برگزاری کنفرانس MWC 2016 در بارسلونای اسپانیا از …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند Elite x3 نام دارد که در سیستم داخلی شرکت HP با نام Falcon شناخته می‌شود و نخستین شایعات در مورد آن دسامبر گذشته منتشر شده است.

بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده شرکت HP در نظر دارد هفته آینده در جریان برگزاری کنفرانس MWC 2016 در بارسلونای اسپانیا از گوشی هوشمند Elite x3 رونمایی کند. با این حال پیش از این تاریخ شما می‌توانید در جریان تمام جزییات این گوشی هوشمند قرار بگیرید.

این گوشی هوشمند قرار است با Lumia 950 XL مایکروسافت رقابت کند و در عرصه ویندوز ۱۰ به عنوان یک گزینه جدید و پرقدرت در اختیار کاربران قرار گیرد.

برای این گوشی هوشمند نمایشگر ۵.۹۶ اینچی با کیفیت QHD در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به دروبین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، تراشه Snapdragon 820، رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و سیستم ورودی USB-C اشاره کرد.

این گوشی ۷.۸ میلیمتر ضخامت دارد و ضمن برخورداری از آخرین نسخه ویندوز ۱۰ موبایلی، با قیمت گران وارد بازار می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا