نخستین سیم کارت مجازی جهان با Gear S2 سامسونگ عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، مدل کلاسیک ساعت مچی هوشمند Gear S2 سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از خدمات ۳G نخستین محصول در جهان محسوب می‌شود که استاندارد جدید موسوم به eSIM را مورد پشتیبانی قرار می‌دهد. استاندارد جدید در اصل یک سیم کارت قابل برنامه‌ریزی است که به کاربران امکان می‌دهد تا از راه دور بتوانند به …

به گزارش موبنا، مدل کلاسیک ساعت مچی هوشمند Gear S2 سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از خدمات ۳G نخستین محصول در جهان محسوب می‌شود که استاندارد جدید موسوم به eSIM را مورد پشتیبانی قرار می‌دهد.

استاندارد جدید در اصل یک سیم کارت قابل برنامه‌ریزی است که به کاربران امکان می‌دهد تا از راه دور بتوانند به یک دستگاه و شبکه مخابراتی متصل شوند. این فناوری به کاربران امکان می‌دهد در سفرهای خارجی یا در جریان زندگی روزمره خود به راحتی از خدمات اپراتور مورد نظر خود بهره‌مند شوند.

مرکز استانداردسازی GSMA اعلام کرد که در شرایط کنونی سیم کارت‌های eSIM می‌بایست فقط در دستگاه‌های ثانویه از جمله ساعت‌های مچی هوشمند، تبلت‌ها، دستبندهای هوشمند و دیگر دستگاه‌های مرتبط با اینترنت اشیا مورد استفاده قرار بگیرند.

بر این اساس کاربران در نسل جدید فناوری‌های پوشیدنی بدون آنکه از سیم‌کارت‌های سخت‌افزاری استفاده کنند، می‌توانند به کلیه خدمات مخابراتی مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

مرکز GSMA قصد دارد ژوئن امسال جزییات بیشتری را در مورد سیم‌کارت‌های eSIM منتشر کند و این استاندارد را به صورت گسترده در اختیار کاربران جهانی قرار دهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا