CAT S60: نخستین گوشی جهان مجهز به دوربین حرارتی

به گزارش موبنا، این دستگاه نخستین گوشی هوشمند موجود در بازار جهانی محسوب می‌شود که به دوربین حرارتی مجهز شده است و از این طریق قابلیت‌های مجزا و متمایزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین نصب شده در این گوشی هوشمند می‌تواند از فاصله ۱۵ تا ۳۰ سانتی‌متری دمای شیئ مورد نظر را تشخیص …

به گزارش موبنا، این دستگاه نخستین گوشی هوشمند موجود در بازار جهانی محسوب می‌شود که به دوربین حرارتی مجهز شده است و از این طریق قابلیت‌های مجزا و متمایزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دوربین نصب شده در این گوشی هوشمند می‌تواند از فاصله ۱۵ تا ۳۰ سانتی‌متری دمای شیئ مورد نظر را تشخیص دهد و حتی از میان دود غلیظ هم اشیا را شناسایی کند.

به عنوان مثال این گوشی هوشمند می‌تواند توسط آتش‌نشان‌ها مورد استفاده قرار گیرد تا افراد در بین دود و آوار شناسایی شوند.

دوربین حرارتی این دستگاه در شرکت Flir ساخته شده است و تصاویر ویدیویی حرارتی را با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه به نمایش می‌گذارد.

این گوشی هوشمند اگر ۲۶ بار متوالی از فاصله ۱.۸ متری سقوط کند با مشکلی مواجه نمی‌شود و لایه یک میلیمتری Gorilla Glass 4 روی نمایشگر آن را پوشانده است. این گوشی باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپری دارد و از دیگر مشخصات آن می‌توان به نمایشگر ۴.۷ اینچی، رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد.

گوش پرقدرت CAT S60 از اواخر سال جاری میلادی با قیمت ۶۰۰ دلار وارد بازار می‌شود. توجه داشته باشید که دوربین حرارتی آن به تنهایی ۲۵۰ دلار قیمت دارد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا