قیمت آپارتمان های ۱۰۰ متری در بازار

اغلب این سازندگان و مالکان واحدهای نوساز ۱۰۰ مترمربعی با این عقیده که هم‌اکنون اکثر متقاضیان حاضر در بازار مسکن به دنبال تبدیل به احسن کردن آپارتمان خود هستند و سطح تقاضا برای واحدهای بزرگ‌تر از متراژ مصرفی را تا ۱۰۰ مترمربع افزایش داده‌اند، هم‌اکنون تعداد قابل توجهی از این واحدها را به بازار فروش …

اغلب این سازندگان و مالکان واحدهای نوساز ۱۰۰ مترمربعی با این عقیده که هم‌اکنون اکثر متقاضیان حاضر در بازار مسکن به دنبال تبدیل به احسن کردن آپارتمان خود هستند و سطح تقاضا برای واحدهای بزرگ‌تر از متراژ مصرفی را تا ۱۰۰ مترمربع افزایش داده‌اند، هم‌اکنون تعداد قابل توجهی از این واحدها را به بازار فروش مسکن عرضه کرده‌اند.

این مالکان و سازنده‌ها البته برای تسریع در فروش واحدهای خود در بازار شب عید مسکن سعی کرده‌اند تا حد ممکن قیمت‌ها را تعدیل کنند. همچنین اغلب آنها با استفاده از الفاظی مانند اکازیون، موقعیت تکرار نشدنی، زیر قیمت، فروش فوری و… به همراه تبلیغاتی که درباره امکانات آپارتمان‌های خود در متن آگهی‌ها آورده‌اند تلاش کرده‌اند موقعیت و شرایط فروش آپارتمان خود را برای متقاضیان واحدهای ۱۰۰ متری جذاب‌تر جلوه دهند.

به‌عنوان مثال، مالکی در خیابان دروس در آگهی فروش آپارتمان ۱۰۰ متری خود اعلام کرده است به علت نیاز مالی قیمت هر مترمربع از این واحد را تا ۶ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان کاهش داده است. این مالک عنوان کرده که فقط یک هفته این آپارتمان را با چنین قیمتی به بازار مسکن عرضه خواهد کرد و در صورتی که آپارتمان طی یک هفته فروش نرود تخفیف در نظر گرفته شده منتفی می‌شود.

هرچند اغلب آگهی‌های موجود در بازار فروش آپارتمان‌های ۱۰۰ متری اغلب مربوط به مناطق واقع در نیمه شمالی، شمال غربی و شمال شرقی پایتخت است اما این روزها تقریبا در تمام مناطق شهر تهران می‌توان فایل‌های فروش واحدهای ۱۰۰ متری با شرایط ویژه را جست‌و‌جو کرد.

فراوانی آپارتمان 100 متری در بازار

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا