عاقبت بازیگرانی که کشف حجاب کردند+عکس

بعد از ماجرای کشف حجاب تعدادی معدود از بازیگران داخلی و ترک وطن آنها، بسیاری از رسانه های فارسی زبان ضد ایرانی بلندگو به دست گرفتند و سعی کردند این بازیگران را هنرپیشه هایی جلوه دهند که در ایران صاحب سبک و حرفه ای بودند. این در حالی است که اگر هم اکنون نیز نامی …

بعد از ماجرای کشف حجاب تعدادی معدود از بازیگران داخلی و ترک وطن آنها، بسیاری از رسانه های فارسی زبان ضد ایرانی بلندگو به دست گرفتند و سعی کردند این بازیگران را هنرپیشه هایی جلوه دهند که در ایران صاحب سبک و حرفه ای بودند. این در حالی است که اگر هم اکنون نیز نامی از آنها در جمعی برده شود شاید کمتر کسی نامشان را شنیده باشد و تنها اسم و رسمی که معرف چهره آنهاست همین تصاویری است که بعد از کشف حجاب در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند.

خانه روی آب برای بازیگرانی که رفتند آن ور آب+تصاویر
خانه روی آب برای بازیگرانی که رفتند آن ور آب+تصاویر
بازیگرانی که در زمان حضور خود در سینما کارنامه آنچنان درخشانی نداشته اند و آثارشان به ندرت در میان مخاطبان سینما مورد بحث و استقبال قرار گرفته است.
طبیعی است زمانی که فردی به موفقیت دست پیدا نمی کند و در واقع به قول امروزی ها چیزی برای رو کردن ندارد، به فکر جلب توجه از راه های دیگر نیفتند و عجیب تر آنکه در این راه به شیوه های زننده و نمایش جلوه های بد از فرهنگ غربی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی بیفتد.
این دسته معدود از بازیگران ایرانی پس از ترک ایران و کشف حجاب تنها راهی که داشتند چنگ زدن به قلاب ماهیگیرانی بود که در گرفتن ماهی از آب گل آلود خبره هستند، کسانی مثل بازیگران بازنشسته که خود در ذهن مردم ایران به عرصه فراموشی سپرده شده اند.
خانه روی آب برای بازیگرانی که رفتند آن ور آب+تصاویر
خانه روی آب برای بازیگرانی که رفتند آن ور آب+تصاویر
در این میان نقش رسانه های فارسی زبان ضد ایرانی نیز بسیار پر رنگ بود تا هر چه می توانند بر اسب ناپختگی بازیگران کشف حجاب کرده بتازند و با تحریک و جهت دادن آنها تیتر اخبار خود را داغ تر کنند و همانطور که از قبل نیز مشخص بود حالا هرچه بیشتر می بینی و می گردی دیگر نه اسمی از آنها برده می شود و نه یادی از این افراد به میان می آید.
تولید سریال با بازیگران درجه سه
شنیده ها حکایت از آن دارد که دو تن از بازیگرانی که ایران را به قصد شهرت ترک کردند بخشی از تیم تولید سریالی هستند که به سفارش یک شبکه ماهواری فارسی زبان تولید می شود، گردانندگان این شبکه ماهواره ای در فاز تازه فعالیتهای خود سعی کرده اند سهمی را هم برای تولید سریالهای ایرانی اختصاص دهند.
درابتدای مطرح شدن این ایده رایزنی هایی با برخی کارگردانان و بازیگران مطرح تلویزیون ایران هم برای همکاری انجام و پیشنهاداتی مطرح شد اما اغلب چهره های سرشناس به این پیشنهادات پاسخ منفی دادند. این شد که گردانندگان این شبکه ها سعی کردند با جذب بازیگران درجه دو و سه برنامه خود را پیش ببرند. کارگردانی سریالی که این بازیگران در آن حضور دارند و فیلمبرداری آن در مالزی انجام می شود را هم یک تله فیلم ساز نه چندان سرشناس برعهده دارد.
خانه روی آب برای بازیگرانی که رفتند آن ور آب+تصاویر
خانه روی آب برای بازیگرانی که رفتند آن ور آب+تصاویر
دستمزد بازیگر کشف حجاب کرده در شبکه ماهواره ای
یکی از مدیران شبکه ماهواره ای فارسی زبان از دستمزد کارکنان این شبکه از جمله دو بازیگری که با کشف حجاب کرده و به این شبکه پیوسته اند گفت: دستمزد ما تقریبا هزار رینگیت مالزی که به پول ما می شود حدود ماهی ۸۳۵ هزار تومان است.
وی با اشاره به امکانات این شبکه تصریح کرد: تقریا امکاناتی وجود ندارد و با وسایل معمولی کار پیش می رود. پیش تر هم اعلام شد که برخی از این بازیگران به دلیل مفاد قرارداد خود با یکی از شبکه های پخش فیلم و سریال که آنها را وادار به انجام درخواستهای نامنعارف مدیران این شبکه می کنند دچار افسردگی شدید شده اند.
حال با چیدن تکه های پازل افشاگری از برنامه های مختلف خبری و سرگرمی شبکه های ماهواره ای که روز به روز در حال انتشار است و نشان از پشت پرده آنها دارد، می توان دریافت که عاقبت کار شبکه هایی که هنوز چند سال از تاسیسشان نمی گذرد که اینگونه دچار مشکل شده اند در دراز مدت چه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا