خطرات استفاده از اسید برای پاک کردن تاتو

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سلامانه، اگر تصمیمتان را برای انجام این کار گرفته‌اید حتما به استریل بودن سوزن و وسایل انجام تاتو اطمینان داشته باشید، ضمن اینکه فردی که قصد دارد تاتو را انجام بدهد باید حتما قبل از انجام کار، به این مساله توجه کند چون راه انتقال بیماری‌های عفونی می‌تواند …

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سلامانه، اگر تصمیمتان را برای انجام این کار گرفته‌اید حتما به استریل بودن سوزن و وسایل انجام تاتو اطمینان داشته باشید، ضمن اینکه فردی که قصد دارد تاتو را انجام بدهد باید حتما قبل از انجام کار، به این مساله توجه کند چون راه انتقال بیماری‌های عفونی می‌تواند از طریق همین سوزن‌ها باشد.

* اگر به بیماری‌های پوستی نظیر پسوریازییس، لیکن پلان و ویتیلیگو مبتلا هستید از انجام تاتو اجتناب کنید زیرا احتمال ایجاد ضایعات پوستی این بیماری‌ها د ر محل تاتوشده، زیاد است.

* توجه داشته باشید که از رنگ‌های ساده و قابل پاک شدن با لیزر مثل آبی یا سیاه برای تاتو استفاده شود و حتی‌المقدور از طراحی با رنگ‌های قرمز و سبز و رنگ‌های ترکیبی استفاده نشود.

* گاها برای پاک کردن تاتو در آرایشگاه‌ها از روش‌هایی مانند اسید به‌خصوص در نواحی بازو استفاده می‌شود درحالی که مطلقا نباید از اسید استفاده شود زیرا باعث ایجاد کلویید (گوشت اضافه) و دردسرهای به دنبال آن خواهد شد.

نوشته های مشابه

* توجه داشته باشید که به هیچ‌وجه از تاتوی مجدد با رنگ‌های کرم و سفید برای پوشاندن تاتوی قبلی استفاده نشود چراکه احتمال پاک شدن تاتو با لیزر کاهش می‌یابد.

* فراموش نکنید که پاک کردن تاتو با لیزر، کاری تخصصی است پس باید در مراکز تخصصی پوست این کار انجام شود.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا