در هر ۴ حوزه انتخابیه کاندیدا داریم

به گزارش «خلیج فارس»؛ حسن لاوری روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به اهمیت نقش مجلس در قانون گذاری، تنظیم بودجه سالانه و برنامه های کوتاه، بلند و میان مدت، حضور مردم برای انتخاب نمایندگانی کارآمد و آشنا به قانون برای تصدی کرسی های مجلس شورای اسلامی ضروری است. وی اضافه کرد: …

به گزارش «خلیج فارس»؛ حسن لاوری روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به اهمیت نقش مجلس در قانون گذاری، تنظیم بودجه سالانه و برنامه های کوتاه، بلند و میان مدت، حضور مردم برای انتخاب نمایندگانی کارآمد و آشنا به قانون برای تصدی کرسی های مجلس شورای اسلامی ضروری است.

وی اضافه کرد: دراین ارتباط مردم در بحث مشارکت و حضور در انتخابات نباید ذره ای تردید داشته باشند و مصمم با اراده ای قوی همچون گذشته در پای صندوقهای رای حاضر شوند.

لاوری اظهارکرد: تنظیم بودجه سالانه یکی از کارکردهای مهم مجلس است که مردم با انتخاب نمایندگانی شجاع، صبور، متخصص و متعهد می توانند سرنوشت آینده خود را رقم بزنند.

وی گفت: جبهه اصلاح طلبان استان نیز رایزنی ها و بررسی های لازم برای معرفی نامزدهای چهار حوزه انتخابیه استان را انجام داده اند و همزمان با نخستین روز از آغاز تبلیغات رسمی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسامی آنان به مردم اطلاع رسانی می شود.

لاوری افزود: جبهه اصلاح طلبان در چهار حوزه استان بوشهر نامزد دارند و مردم برای تصمیم گیری درزمینه انتخاب خود صبر پیشه کنند.

استان بوشهر با بیش از یک میلیون و ۳۲ هزار نفر جمعیت دارای چهارکرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا