آدم‌ربايان فراري در دام پليس «فهرج»

چندي پيش فردي ٤٥ساله توسط افرادي ناشناس از شهرستان «بم» ربوده شد و آدم‌ربايان در تماس تلفني از خانواده وي درخواست ٥ميليارد ريال پول داشتند. براساس سر نخ‌هاي به دست آمده اين احتمال وجود داشت كه آدم‌ربايان در شهرستان فهرج مخفي شده باشند، از اين‌رو تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي اين فرماندهي براي رسيدگي به …

چندي پيش فردي ٤٥ساله توسط افرادي ناشناس از شهرستان «بم» ربوده شد و آدم‌ربايان در تماس تلفني از خانواده وي درخواست ٥ميليارد ريال پول داشتند.

براساس سر نخ‌هاي به دست آمده اين احتمال وجود داشت كه آدم‌ربايان در شهرستان فهرج مخفي شده باشند، از اين‌رو تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي اين فرماندهي براي رسيدگي به پرونده كار خود را آغاز كردند.

پس از يك‌سري اقدامات اطلاعاتي شبانه‌روزي محل نگهداري فرد ربوده شده شناسايي و با حضور به موقع ماموران پليس، گروگان آزاد شد، با اين حال آدم‌ربايان موفق به فرار شدند.

انگيزه اين آدم‌ربايي باج‌خواهي و اخاذي عنوان شد. با وجود آزادي فرد ربوده شده با توجه به حساسيت موضوع بار ديگر دستگيري آدم‌ربايان در دستور كار قرار گرفت.  اقدامات فني و پليسي ادامه داشت تا اين كه صبح سه‌شنبه ماموران در يك عمليات ضربتي دو متهم را پس از يك‌ماه متواري بودن دستگير و به پليس آگاهي منتقل كردند. به‌ دليل اينكه محل ارتكاب جرم شهرستان بم بود، آدم‌ربايان پس از تكميل پرونده براي سير مراحل قانوني به پليس آگاهي اين شهرستان تحويل داده شدند.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا