بیانی: هواداران آبی پشت تیم را خالی نکنند

شاهرخ بیانی در خصوص وضعیت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال شبیه به تیم سال گذشته است. هواداران باید حامی تیم باشند و نباید پشت کادر فنی را خالی کنند. وی ادامه داد: حمایت همان چیزی بود که ما و امیر قلعه‌نویی به آن احتیاج داشتیم اما این اتفاق رخ نداد و قهرمانی از دست …

شاهرخ بیانی در خصوص وضعیت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال شبیه به تیم سال گذشته است. هواداران باید حامی تیم باشند و نباید پشت کادر فنی را خالی کنند.

وی ادامه داد: حمایت همان چیزی بود که ما و امیر قلعه‌نویی به آن احتیاج داشتیم اما این اتفاق رخ نداد و قهرمانی از دست رفت. به همین خاطر از هواداران استقلال می‌خواهم کاری نکنند که تیم محبوبمان از این سوراخ دو بار گزیده شود.

عضو پیشین کادر فنی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: کادر فنی و بازیکنان استقلال باید مورد حمایت قرار بگیرند. قهرمانی لیگ برتر در دسترس ماست و نباید اجازه دهیم به راحتی از دست برود.

وی با گلایه از نظرسنجی اخیر برنامه ۹۰ که به انتخاب بهترین مهاجم سایه پس از انقلاب اسلامی اختصاص داشت، گفت: بسیاری از جوانان نسل امروز ناصر محمدخانی و عبدالعلی چنگیز را نمی‌شناسند. محمدخانی، مهاجمی بود که تمام موقعیت‌هایی که نصیبش می‌شد را تبدیل به گل می‌کرد.

بیانی در پایان خاطرنشان کرد: اگر واقعا می‌خواهید به محبوبیت این بازیکنان پی ببرید، از نسل قدیمی‌تر بخواهید در نظرسنجی شرکت کنند تا همه چیز مشخص شود.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا