امیری: با کی‌روش به جام جهانی می‌رویم

وحید امیری در مورد آخرین وضعیتش در تیم نفت اظهار داشت: تا این لحظه هیچ خبر رسمی در مورد پیشنهاد چین یا کشور دیگری به من نشده و منتظرم تا خبر قطعی را بدهند. وی در خصوص اینکه قنبرزاده گفته قرارداد امیری دوبرابر شده خاطرنشان کرد: روز بعد از بازی با استقلال تلفنی با آقای …

وحید امیری در مورد آخرین وضعیتش در تیم نفت اظهار داشت: تا این لحظه هیچ خبر رسمی در مورد پیشنهاد چین یا کشور دیگری به من نشده و منتظرم تا خبر قطعی را بدهند.

وی در خصوص اینکه قنبرزاده گفته قرارداد امیری دوبرابر شده خاطرنشان کرد: روز بعد از بازی با استقلال تلفنی با آقای قنبرزاده صحبت کردم و گفتند که این اتفاق افتاده. قرارداد من ۲۲۰ میلیون بوده که در صورت دوبرابر شدن می‌شود ۴۴۰ میلیون.

هافبک تیم فوتبال نفت تهران درباره اینکه چرا گفته برایش فرقی ندارد در پرسپولیس یا استقلال بازی کند، گفت: می‌خواهم پولی که از پرسپولیس ، استقلال یا هر تیم دیگری که می‌گیرم حلال باشد. به خاطر همین هم گفتم برایم فرقی ندارد در چه تیمی بازی کنم.

امیری در مورد بازی روز جمعه تیمش با استقلال اهواز عنوان کرد: جایگاه استقلال اهواز در جدول بیانگر فوتبالی که این تیم بازی می‌کند نیست، مسلما بازی سختی در انتظار ماست اما تمام زورمان را می‌گذاریم تا ۳ امتیاز را بگیریم. در این شرایط خیلی به سه امتیاز این بازی احتیاج داریم.

نوشته های مشابه

وی در خصوص استعفا کی‌روش از سرمربیگری تیم ملی اظهار داشت: از هر کسی که بپرسید می‌گوید با آمدن کی‌روش فوتبال ما نظم گرفته. کی‌روش درخواست عجیبی ندارد و خواستن لباس و زمین خوب که خواسته غیر منطقی نیست. واقعا می‌شود این درخواست‌های کی‌روش را برطرف کرد.با کی‌روش می‌توانیم به جام جهانی برویم.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا