هیدینک: در استمفوردبریج جبران می‌کنیم

به نقل از اسکای اسپورتس، چلسی در یکی از حساس ترین و جذاب ترین بازی های دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه خانگی پاری سن ژرمن به میدان رفت و در نهایت با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد تا شرایط برای این تیم در دیدار برگشت که قرار …

به نقل از اسکای اسپورتس، چلسی در یکی از حساس ترین و جذاب ترین بازی های دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه خانگی پاری سن ژرمن به میدان رفت و در نهایت با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد تا شرایط برای این تیم در دیدار برگشت که قرار است سه هفته دیگر در استمفوردبریج برگزار شود، سخت شود.

گاس هیدینک سرمربی هلندی چلسی تاکید کرد که تیمش توان جبران در دیدار برگشت را دارد و می تواند به دور بعد راه پیدا کند.

او در نشست خبری بعد از بازی گفت: هرچند نتیجه خوبی به دست نیاوردیم اما می توانم بگویم با گل ارزشمندی که در خانه حریف به ثمر رساندیم، شانس بیشتری برای صعود به دور بعد را داریم. همه ما از این شکست ناراحت هستیم؛ به ویژه این که بازی خوب و زیبایی را برابر حریف خود به نمایش گذاشتیم.

او ادامه داد: چلسی بازی خوبی را در خانه تیم قدرتمند پاری سن ژرمن به نمایش گذاشت اما گویی بازیکنان برای پیروزی به میدان نیامده بودند و آنقدر خوب نبودند که بازی را ببریم. به هر حال این دیدار به پایان رسیده است و باید از همین حالا به فکر دیدار برگشت باشیم و نهایت تلاش خود را به کار بگیریم که به دور بعد راه پیدا کنیم. نباید خود را زیاد ناراحت کنیم و احساس ناامیدی داشته باشیم. باید تلاش کنیم که در دیدار برگشت جبران کنیم.

هیدینک در پایان سخنانش گفت: هرچند تعدادی از بازیکن اصلی خود را به خاطر آسیب دیدگی در اختیار نداشتیم اما بهانه‌گیری نکردیم و توانستیم با بازیکنان تعویض خود عملکرد خوبی داشته باشیم. بازیکنان جایگزین بسیار خوب ظاهر شدند. زدن یک گل در خانه حریف بسیار مهم است. اکنون اگر بتوانیم در دیدار برگشت با یک گل به پیروزی برسیم، دیگر این شکست هیچ اهمیتی نخواهد داشت.

گاس هیدینک بعد نتایج کابوس واری که چلسی با ژوزه مورینیو کسب کرد، جایگزین این مربی پرتغالی شد و تا قبل از بازی برابر پاری سن ژرمن، تیم او هیچ شکستی را تجربه نکرده بود اما در این بازی طلسم شکست ناپذیریی چلسی با هیدینک شکسته شد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا