بلان: نتیجه عادلانه نبود

به نقل از اسکای اسپورتس، پاری سن ژرمن از امتیاز میزبانی خود در دور رفت یک هشم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به خوبی استفاده کرد و موفق شد با نتیجه دو بر یک برابر چلسی به پیروزی برسد تا امید زیادی برای صعود به جمع هشت تیم را داشته باشد. طبیعی است که لوران بلان …

به نقل از اسکای اسپورتس، پاری سن ژرمن از امتیاز میزبانی خود در دور رفت یک هشم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به خوبی استفاده کرد و موفق شد با نتیجه دو بر یک برابر چلسی به پیروزی برسد تا امید زیادی برای صعود به جمع هشت تیم را داشته باشد.

طبیعی است که لوران بلان از کسب پیروزی برابر چلسی خوشحال باشد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: خوشحالم که توانستیم چلسی را شکست دهیم و پیروز این بازی باشیم اما بر این باورم که نتیجه عادلانه نبود و نباید دروازه ما باز می شد. در دیدار برابر رئال مادرید عملکرد بهتری داشتیم. به هر حال این دیدار به پایان رسیده است و باید به دیدار برگشت فکر کنیم. چلسی تیم بزرگی است و مربی بزرگی را هم روی نیمکت خود دارد. به این تیم احترام زیادی گذاشتیم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه ادامه داد: دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. چلسی با گلی که در دقایق پایانی نیمه نخست به ثمر رساند، کار را برای ما سخت کرد. این گل در لحظات بسیار بدی به ثمر رسید اما خوشبختانه در نیمه دوم جبران کردیم. بر این باور هستم که دیدار برگشت بسیار سخت خواهد بود. البته بدون شک بازیکنان چلسی هم چنین احساسی خواهند داشت و بازی برای آنها هم سخت خواهد بود.

ادینسون کاوانی، ستاره اروگوئه‌ای پاری سن ژرمن در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش به میدان نرفت. او به عنوان یار تعویضی به میدان رفت و تنها بعد از چند دقیقه از حضورش در میدان، موفق شد گل پیروزی را به ثمر برساند.

بلان به ستایش از این بازیکن تیمش پرداخت و گفت: کاوانی در لحظات سختی قرار داشت. او به این گل نیاز داشت و بسیار خوشحالم که توانست در این دیدار بزرگ گلزنی کند. کاوانی گلزن بزرگ است و به راحتی فرصت از دست نمی دهد. امیدوارم که این گلزنی ها او ادامه داشته باشد و در دیدارهای آینده هم برای ما گلزنی کند.

سرمربی پاری سن ژرمن در پایان سخنانش به ستایش از مارکو وراتی پرداخت و گفت: وراتی در این دیدار بسیار خوب ظاهر شد. او هر چند کمی درد داشت اما عالی بازی کرد و حتی دوست نداشت که از زمین تعویض شود.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا