واکنش کمالوند به بیانیه تند استقلالی ها

صبح دیروز کانال تلگرامی باشگاه استقلال پیامی علیه فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد منتشر شد. در ابتدای این بیانیه نوشته شده بود که کمالوند گفته است، اگر استقلال در بازی قبلی از داوری ضرر کرده، تیم او در بازی جمعه نباید تاوانش را پس بدهد. استقلالی ها با انتقاد شدید از کمالوند، در پاسخ او …

صبح دیروز کانال تلگرامی باشگاه استقلال پیامی علیه فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد منتشر شد. در ابتدای این بیانیه نوشته شده بود که کمالوند گفته است، اگر استقلال در بازی قبلی از داوری ضرر کرده، تیم او در بازی جمعه نباید تاوانش را پس بدهد. استقلالی ها با انتقاد شدید از کمالوند، در پاسخ او نوشتند: «اين مدل مصاحبه تاكتيك جديد فراز است… اين جور مصاحبه ها در قبل از بازي و شانتاژها البته تاكتيك هايي بود كه بيشتر در دهه ٦٠ و ٧٠ جواب مي داد… مصاحبه هايي كه معني واقعي آنها چيزي جز عمدي خواندن اشتباهات داوران به نفع يا ضرر يك تيم نيست !»

فراز کمالوند اما ترجیح می دهد در واکنش به این پیغام، چیزی نگوید. او ابتدا می گوید: «اصلا این چیزها مهم نیست. آنها می خواهند من صحبت کنم ولی این کار را نخواهم کرد.» او به عملکرد داوران در لیگ برتر اشاره می کند و می گوید: «به نظر من اشتباهات داوری برای همه تیم ها مساوی و یکسان بوده است. اگر اشتباهی هم شده، از قصد نبوده است. یه جایی تیمی منفعت برده و یه جایی ضرر کرده است. من در شرافت و وجدان داوران تردید نداریم و اصلا این حرف هایی که می گویند درست نیست.» او در پایان می گوید: «من تا روز کنفرانس مطبوعاتی دیگر حرف نمیزنم و حواسم به کار خودم هست. اگر دوستان به دنبال این هستند که ذهنم را تغییر دهند، موفق نمی شوند.»

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا