کاوانی: این پیروزی بسیار مهم بود

به نقل از BN SPORT، پاریسی‌ها در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند با حساب دو بر یک مقابل چلسی به برتری برسند. در این دیدار زلاتان ابراهیموویچ و ادینسون کاوانی برای پاریسی‌ها گلزنی کردند و تنها گل چلسی را هم جان اوبی میکل زد. این بازیکن اروگوئه ای که …

به نقل از BN SPORT، پاریسی‌ها در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند با حساب دو بر یک مقابل چلسی به برتری برسند. در این دیدار زلاتان ابراهیموویچ و ادینسون کاوانی برای پاریسی‌ها گلزنی کردند و تنها گل چلسی را هم جان اوبی میکل زد.

این بازیکن اروگوئه ای که زننده گل پیروزی بخش تیمش در این دیدار بود، در مورد این دیدار گفت: بازی از هر نظر عالی بود. خوشبختانه این تیم ما بود که توانست پیروز بازی شود و این مهم ترین چیز است. در سال جاری می خواهیم عنوان قهرمانی را در لیگ قهرمانان اروپا به دست آوریم. می خواهیم نسبت به قبل پخته تر بازی کنیم و ثابت کنیم که شایسته قهرمانی هستیم. این پیروزی ارزشمند را به هواداران تقدیم می کنیم که با حضور خود در ورزشگاه از ما حمایت کردند.

او درباره گلی که در این دیدار به ثمر رساند نیز گفت: یک مهاجم اگر می خواهد شرایط خوبی داشته باشد، باید گلزنی کند. این گل باعث می شود تا از روحیه خوبی برخوردار باشم. هفته های سختی را پشت سرگذاشتم و امیدوارم که شرایط برای من تغییر کند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا