صالح: استقلال نیاز به ریکاوری روحی دارد

مجید صالح ابتدا در مورد امتیازهای حساسی که استقلال در چند بازی اخیر از دست داده است، گفت: ما همیشه باید در چنین مواقعی عوامل نتیجه نگرفتن را بررسی کنیم که این یک موضوع درون تیمی است و دلیلی ندارد که رسانه‌ای شود. ما در چهار بازی اخیر در حالی صاحب سه تساوی و یک …

مجید صالح ابتدا در مورد امتیازهای حساسی که استقلال در چند بازی اخیر از دست داده است، گفت: ما همیشه باید در چنین مواقعی عوامل نتیجه نگرفتن را بررسی کنیم که این یک موضوع درون تیمی است و دلیلی ندارد که رسانه‌ای شود. ما در چهار بازی اخیر در حالی صاحب سه تساوی و یک شکست شدیم که بازی مقابل ذوب‌آهن در اصفهان را جدا می‌کنم، چون این حریف بود که دو امتیاز از دست داد. نباید فراموش کنید که مقابل یکی از بهترین تیم‌های ایران در زمین خودش بازی می‌کردیم.

او ادامه داد: دلایل دو مساوی و یک باخت مقابل نفت، اما باید بررسی شود که از دید من به دو دلیل دارد. یک بحث به مسائل روحی و تمرکز بازیکنان برمی‌گردد که باید این موضوع را بررسی کنیم، چون ما با همین بازیکنان نتایج خوبی گرفتیم. موضوع دوم هم به مسائل فنی مربوط می‌شود که به نوع سیستم، نحوه تمرینات و انتخاب تاکتیک مربوط می‌شود. در واقع استقلال در بحث روحی و فنی نیاز به ریکاوری دارد که روی این موضوع قطعاً کار خواهیم کرد.

صالح خاطرنشان کرد: یکی از نتایج خوب استقلال در این فصل برد ۳بر صفر مقابل سپاهان در اصفهان بود، ولی ما در آن بازی هم ضعف فنی داشتیم و آن را بررسی کردیم و این‌طور نیست که هنگام بردها، ضعف‌ها را فراموش کنیم. من معتقدم مقابل استقلال اهواز بد بازی کردیم و حرفی هم باقی نمی‌ماند، اما مقابل نفت جهش فنی داشتیم. نباید فراموش کرد که ۱۰ نفره شدیم و یعقوب کریمی هم در ۱۰ دقیقه آخر نمی‌توانست با کشاله پاره بازی کند.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا خوب بازی کردن پرسپولیس نمی‌تواند یک اهرم فشار روی استقلال باشد، گفت: چنین دیدگاهی ندارم. پرسپولیس لیگ را خوب شروع نکرد، ولی از همان زمان هم با توجه به شیوه بازی این تیم، قابل پیش‌بینی بود که شرایط پرسپولیس بهبود پیدا کند و همینطور هم شد. ما هم خوشحالیم که پرسپولیس خوب بازی می‌کند، چون تماشاگران بیشتری به استادیوم می‌آیند. موفقیت پرسپولیس و استقلال به سود تیم ملی و فوتبال است.

وی همچنین تصریح کرد:‌ همیشه در لیگ یا تورنمنت‌های طولانی شروع کردن، ادامه دادن و پایان مسابقات، سه بخش مهم است. پرسپولیس خوب شروع نکرد ولی خوب ادامه می‌دهد، استقلال اما خوب شروع کرد و حالا باید شرایط را بهتر کند. مهم اما پایان یافتن است که چیزی قابل پیش‌بینی نیست، چون چند تیم دنبال قهرمانی و تیم‌های دیگر دنبال کسب بهترین رتبه هستند.

صالح در پایان گفت: برای استقلال هنوز چیزی تمام نشده است. ما نباید ناامید شویم و همچنان در لیگ برتر مدعی هستیم. تا به اینجای لیگ هم فقط دو بار شکست خورده‌ایم و الان هم در رده دوم جدول قرار داریم. مطمئناً خیلی زود به روزهای خوب بازخواهیم گشت.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا