مادر باردار در اتاق عمل سوخت + عکس

معاون درمان وزارت بهداشت شب گذشته دربیمارستان شهید چمران تهران به ملاقات مادری رفت که در هنگام سزارین در اتاق عمل به علت استنشاق ترکیبی از گازهای دی اکسید کربن و اکسید نیترو (N2O) که اشتباهاً به جای گاز تنفسی بیهوشی به او وصل شده بود، به کما رفت و لب، دهان و ریه اش …

معاون درمان وزارت بهداشت شب گذشته دربیمارستان شهید چمران تهران به ملاقات مادری رفت که در هنگام سزارین در اتاق عمل به علت استنشاق ترکیبی از گازهای دی اکسید کربن و اکسید نیترو (N2O) که اشتباهاً به جای گاز تنفسی بیهوشی به او وصل شده بود، به کما رفت و لب، دهان و ریه اش دچار سوختگی شد.

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : فاجعه دیگر پزشکی :زن باردار در اتاق عمل سوخت و به کما رفت+ عکس

 

وضعیت مادری که در اتاق عمل سوخت

وضعیت مادری که در اتاق عمل سوخت

در این دیدار گفته شد اقدامات درمانی مناسب برای بیمار انجام شده و وضعیت روحی بیمار نیز بهتر شده و هوشیار است. در حال حاضر به دستور معاون درمان وزارت بهداشت زیر نظر کادری از پزشکان مجرب مراحل درمان را سپری می کند و مشکل خاصی وجود ندارد. بخشی از صورت بیمار که دچار آسیب شده است، پیوند شده و مراحل درمان او به طور دقیق و کامل در حال انجام است.

sookhtegi-028.jpg

آقاجانی دراین باره گفت: مراحل درمان صورت این زن انجام شده و درفت پوستی برای این بیمار استفاده شده و در حال ترمیم است، همچنین مجرای تنفسی مصنوعی نیز برای وی تعبیه شده است. از ابتدای این حادثه مسئولان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی موضوع را با جدیت پیگیری کردند و شب گذشته نیز با دستور مستقیم وزیر بهداشت که در سفر شیراز است بنده و تعدادی از متخصصان به عیادت این بیمار رفتیم و دستورات لازم برای ارائه بهترین خدمات پزشکی برای نجات وی و تسریع در خدمات رسانی با حضور زبده ترین متخصصان جراحی توراکس و ریه داده شد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا