تعقیب و گریز دزد و پلیس در آزادگان

ساعت ١٦ دهم بهمن‌ماه واحد گشت آشکار پلیس آگاهی تهران بزرگ در حین گشتزنی در بزرگراه آزادگان به یک خودرو پراید مظنون شدند که پس از بررسی به‌عمل آمده مشخص شد که خودرو دارای سابقه سرقت است. با شناسایی خودرو سرقتی، مأموران به راننده پراید دستور توقف دادند اما راننده پراید با انجام حرکات مخاطره‌آمیز …

ساعت ١٦ دهم بهمن‌ماه واحد گشت آشکار پلیس آگاهی تهران بزرگ در حین گشتزنی در بزرگراه آزادگان به یک خودرو پراید مظنون شدند که پس از بررسی به‌عمل آمده مشخص شد که خودرو دارای سابقه سرقت است.
با شناسایی خودرو سرقتی، مأموران به راننده پراید دستور توقف دادند اما راننده پراید با انجام حرکات مخاطره‌آمیز و افزایش سرعت، اقدام به فرار می‌کند.
تعقیب و گریز میان واحد گشت پلیس آگاهی و خودرو پراید دقایقی ادامه می‌یابد تا سرانجام زمانیکه راننده پراید قصد داشت به سمت منطقه یافت‌آباد تغییر مسیر دهد، خودرو به علت سرعت بالا و عدم توانایی راننده در کنترل آن، با جدول کنار اتوبان برخورد کرد و واژگون و متوقف شد.
با وجود واژگونی خودرو، راننده و سرنشین پراید قصد فرار به صورت پیاده را داشتند که با شلیک تیر هوایی، توسط مأموران دستگیر و جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.
دو سرنشین خودرو پراید، پس از تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت خودرو و جهت انجام تحقیقات و شناسایی سایر سرقت‌های مشابه در اختیار اداره دوم مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا