سرقت خودرو از مقابل چشمان صاحب نمایشگاه

یکم دی‌ماه بود که صاحب یک نمایشگاه خودرو به دادسرای ویژه سرقت رفت و به طرح شکایت با موضوع «سرقت خودرو» دست زد. صاحب نمایشگاه خودرو پس از حضور در اداره دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: غروب ٣٠ آذرماه  دو زن جوان با ظاهری آراسته داخل نمایشگاه شدند؛ پس از …

یکم دی‌ماه بود که صاحب یک نمایشگاه خودرو به دادسرای ویژه سرقت رفت و به طرح شکایت با موضوع «سرقت خودرو» دست زد.
صاحب نمایشگاه خودرو پس از حضور در اداره دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: غروب ٣٠ آذرماه  دو زن جوان با ظاهری آراسته داخل نمایشگاه شدند؛ پس از مدتی، آنها پرسیدند: «آیا خودروی ریو پارک شده در بیرون نمایشگاه فروشی است؟» که من پاسخ دادم: «فروشی است». آنها از من درخواست بازدید خودرو را کردند و من نیز برای نشان دادن خودرو، به همراه آنها از نمایشگاه خارج شدم و به سمت خودرو ریو رفتیم. نزدیکی‌های خودرو که رسیدیم، سوئیچ را به آنها دادم تا خودشان پشت فرمان نشسته و خودرو را تست کنند؛ پس از بازدید خودرو، به همراه این دو زن از خودرو پیاده شدم و به داخل نمایشگاه بازگشتیم. پس از توافق بر سر قیمت خودرو به مبلغ ٢٧‌میلیون و٥٠٠‌هزارتومان، این دو زن جوان با طرح این ادعا که تا ٥دقیقه دیگر جهت خرید خودرو باز خواهند گشت، از نمایشگاه خارج شدند؛ هنوز دقایقی از خروج این دو زن از نمایشگاه نگذشته بود که مرد جوانی ابتدا نگاهی کوتاه به داخل نمایشگاه کرد و پس از آن سوار خودرو ریو شد و آن را سرقت کرد.
با بررسی تصاویر به ‌دست آمده از دوربین مداربسته داخل نمایشگاه، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که این دو زن جوان در یک لحظه با استفاده از غفلت صاحب نمایشگاه خودرو اقدام به سرقت سوئیچ خودرو کرده و پس از خروج از نمایشگاه، سوئیچ را به مرد جوانی تحویل و خودشان با یک خودرو کرایه‌ای از محل متواری شده و همدست آنها نیز به راحتی اقدام به سرقت خودرو ریو کرده است.
در ادامه رسیدگی به این پرونده و به جهت شناسایی و دستگیری متهمان، بازپرس پرونده با تقاضای انتشار بدون پوشش تصاویر به‌ دست آمده از متهمان از کسانی که موفق به شناسایی تصاویر این دو زن جوان شدند، خواست تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ٥١٠٥٥٦٠٣ دراختیار اداره دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا