«شام آخر در وین» خواندني شد

کتاب «شام آخر در وین» نوشته‌ حسن محمدي كه روايت او از مذاکرات ایران با گروه ۱+۵ است، با یادداشتی از دکتر علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده از سوي انتشارات بامداد نو منتشر شد. حسن محمدی نویسنده کتاب «شام آخر در وین» و از اعضای تیم رسانه‌ای همراه با …

کتاب «شام آخر در وین» نوشته‌ حسن محمدي كه روايت او از مذاکرات ایران با گروه ۱+۵ است، با یادداشتی از دکتر علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده از سوي انتشارات بامداد نو منتشر شد. حسن محمدی نویسنده کتاب «شام آخر در وین» و از اعضای تیم رسانه‌ای همراه با تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای درخصوص این کتاب گفت: در کتاب «شام آخر در وین» سعی شده است علاوه بر مرور خاطراتي از اتفاقات و رخدادهای حاشیه‌ای مذاکرات که تاکنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است، نگاهی آسیب‌شناسانه به فرآیند رسانه‌ای مذاکرات هم لحاظ شود. نویسنده کتاب «شام آخر در وین» تصریح کرد: به عنوان یک خبرنگارِ هسته‌ای که از سال ۱۳۸۲ در جریان مذاکرات و فعالیت‌های هسته‌ای بوده‌ام، به طور ویژه از سال ۱۳۹۲ به عنوان سردبیر پایگاه تخصصی «امید هسته‌ای ایرانیان» مذاکرات را دنبال کرده‌ام.
وی اضافه کرد: معتقدم تیم رسانه‌ای که مذاکرات را به طور تخصصی پوشش می‌داد، روند رو به رشدی را طی کرد و در مهم‌ترین کارزار سخت و پیچیده مذاکراتی چند دهه اخیر کشورمان این تیم رسانه‌ای در مسیر پر پیچ و خم هسته‌ای آبدیده و بین‌المللی شد. محمدی تاکید کرد: با نشان دادن زوایای پنهان و پشت پرده‌ مذاکرات هسته‌ای از منظر یک خبرنگار، تلاش کرده‌ام نگاهی نقادانه و آسیب‌شناسانه به فعالیت‌های رسانه‌ای وزارت امور خارجه و همکاران رسانه‌ای خود داشته باشم تا در آینده و در کارزارهای مهم دیگر تجربیات اندوخته شده و منتشر شده در کتاب «شام آخر در وین» مثمر ثمر واقع شود.
گفتنی است، کتاب «شام آخر در وین» كه دربرگيرنده‌تصاويري خاص از دوران مختلف اين مذاكرات است، با شمارگان دو هزار نسخه در ۱۸۸صفحه‌ رنگي و بهاي ۲۰ هزار تومان توسط انتشارات بامداد نو منتشر و از اول هفته جاري روانه‌ي بازار كتاب شده است.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا