دوربین حرفه‌ای پاناسونیک برای علاقمندان به عکس سلفی

به گزارش موبنا، دوربین دیجیتالی GF8 به حسگر ۱۶ مگاپیکسلی CMOS مجهز شده است و لنز Micro Four Thirds هم در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این حسگر حساسیت ISO 25600 را شامل می‌شود و سیستم کنتراست AF هم برای آن در نظر گرفته شده است. دوربین دیجیتالی جدید پاناسونیک قادر است با کیفیت ۱۰۸۰ …

به گزارش موبنا، دوربین دیجیتالی GF8 به حسگر ۱۶ مگاپیکسلی CMOS مجهز شده است و لنز Micro Four Thirds هم در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این حسگر حساسیت ISO 25600 را شامل می‌شود و سیستم کنتراست AF هم برای آن در نظر گرفته شده است.

دوربین دیجیتالی جدید پاناسونیک قادر است با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه تصویربرداری کند و برای آن گیرنده Wi-Fi هم در نظر گرفته شده است.

دوربین دیجیتالی GF8 نمایشگر لمسی چرخشی را هم شامل می‌شود که تصاویر در آن با ۱.۰۴ میلیون نقطه به نمایش درمی‌آیند. چرخش این نمایشگر باعث می‌شود تا دوربین به صورت خودکار در حالت سلفی قرار بگیرد.

دوربین جدید افکت‌های مختلف را هم در خود جا داده است و بر این اساس می‌توان به تغییر بافت پوست، لاغری صورت، سفید کردن دندان و … اشاره کرد. این افکت‌ها معمولا در اپلیکیشن‌های مخصوص گوشی‌های هوشمند ارایه می‌شوند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا