تخفیف ۱۵۰ دلاری مایکروسافت برای فروش تبلت Surface 3

به گزارش موبنا، شرکت مایکروسافت طرحی را به اجرا گذاشته است که به موجب آن هر دستگاه تبلت Surface 3 با تخفیف ۱۵۰ دلاری فروخته می‌شوند و البته بسته به مدلی که کاربر قصد خرید آن را دارد،‌ این رقم می‌تواند تغییر کند. بر اساس طرح مایکروسافت هر دو مدل Wi-Fi و Wi-Fi + LTE …

به گزارش موبنا، شرکت مایکروسافت طرحی را به اجرا گذاشته است که به موجب آن هر دستگاه تبلت Surface 3 با تخفیف ۱۵۰ دلاری فروخته می‌شوند و البته بسته به مدلی که کاربر قصد خرید آن را دارد،‌ این رقم می‌تواند تغییر کند.

بر اساس طرح مایکروسافت هر دو مدل Wi-Fi و Wi-Fi + LTE با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی تخفیف ۱۵۰ دلاری را شامل می‌شوند. با این توضیح کاربران می‌توانند دو مدل مذکور را به ترتیب با قیمت‌های ۴۴۹ و ۵۴۹ دلار خریداری کنند.

همچنین مدل دیگر Surface 3 با رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی وجود دارد که پس از لحاظ شدن تخفیف ۱۰۰ دلاری به قیمت ۳۹۹ و ۴۹۹ دلار فروخته می‌شود.

آن دسته از کاربرانی که می‌خواهند تخفیف ۱۵۰ دلاری را در اختیار بگیرند، می‌بایست هرچه سریع‌تر اقدام کنند. چون این طرح مایکروسافت به صورت موقت اعمال شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا