اپل ۹۰ درصد درآمد سال گذشته را به خانه برد

به گزارش موبنا، شرکت Michael Walkley یکی از بزرگترین مراکز تحلیل بازار محسوب می‌شود که در زیرمجموعه شرکت تحقیقاتی Canaccord Genuity فعالیت می‌کند. این مرکز توضیح داد طی سال گذشته سهم اپل از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند ۱۷.۲ درصد بوده است. در بخش دیگر سامسونگ قرار دارد که صاحب ۲۴ درصد بازار جهانی گوشی‌های هوشمند …

به گزارش موبنا، شرکت Michael Walkley یکی از بزرگترین مراکز تحلیل بازار محسوب می‌شود که در زیرمجموعه شرکت تحقیقاتی Canaccord Genuity فعالیت می‌کند. این مرکز توضیح داد طی سال گذشته سهم اپل از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند ۱۷.۲ درصد بوده است.

در بخش دیگر سامسونگ قرار دارد که صاحب ۲۴ درصد بازار جهانی گوشی‌های هوشمند است. سامسونگ در یک سال گذشته توانست ۱۴ درصد از پولی که در بازار جهانی به دست آورده است را به خانه ببرد.

این مسئله به آن معنی خواهد بود که شرکت‌های الکترونیکی بزرگ در جریان فروش محصولات خود در کشورهای مختلف نمی‌توانند همه پول به دست آمده را در اختیار بگیرند و به همین خاطر معمولا بخش اعظم سرمایه‌های آنها خارج از خانه است.

مرکز تحقیقاتی مذکور توضیح داد این پنجمین فصل متوالی محسوب می‌شود که اپل توانسته است بیش از ۹۰ درصد درآمدهای خود را در جیب خود بگذارد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا