موفقیت روحانی، موفقیت کل نظام است

به گزارش جماران، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ارزیابی شما از فعالیت‌های دولت یازدهم چیست؟ گفت: به نظر می‌رسد این دولت تا الان بیشتر همتش به نتیجه رسیدن برجام بوده است. کار اصلی دولت تا اینجا این بود و در مجموع کار بزرگی هم انجام دادند. این عضو مجلس خبرگان …

به گزارش جماران، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ارزیابی شما از فعالیت‌های دولت یازدهم چیست؟ گفت: به نظر می‌رسد این دولت تا الان بیشتر همتش به نتیجه رسیدن برجام بوده است. کار اصلی دولت تا اینجا این بود و در مجموع کار بزرگی هم انجام
دادند.
این عضو مجلس خبرگان با بیان این‌که مجلس آینده باید مجلسی باشد که همه منافع و مصالح ملی و نیز اسلام برای آن اصل باشد، تصریح کرد: رابطه مجلس با دولت و دولت با مجلس در انتخاب وزرا و رأی دادن به وزرا، در نظارت، استیضاح و هر قدم دیگری که می‌خواهند بردارند، باید برخوردار از سلامت اعتقادی، اخلاقی، گفتاری و رفتاری باشد و از هرگونه گفتار، کردار و رفتار چالش‌زا پرهیز شود.
وی ادامه داد: نصیحت و استیضاح حق نمایندگان است، اما برخوردهای ضداخلاقی با سیره امام(ره) در تضاد است. ایشان تاکید می‌کرد اگر پشت تریبون مجلس یا در رادیو و تلویزیون به کسی اهانت شد، باید به او حق داده شود تا از خودش دفاع کند.
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با بیان اینکه دور کردن فضای انتخابات از افراط و تفریط ضرورت دارد، گفت: افراط و تفریط در هر جامعه‌ای انحراف است؛ مثلا در حادثه شهادت شیخ نمر باقر النمر دنیای اسلام داشت مقابل این جنایت آل‌سعود یک جبهه می‌شد. بعضی افراد افراطی شبانه به سفارت عربستان حمله کردند؛ مثل دروازه‌بانی که گل وارونه به خودمان زدند. این اقدام آنها را تحریک کرد تا بعد از این همه جنایت در منا و حوادث دیگر ازجمله حمله به یمن و بحرین به جای بدهکار بودن، طلبکار شوند.
وی افزود: افراط و تفریط‌ها نه‌تنها نتیجه مثبت ندارد بلکه نتیجه منفی می‌دهد. ما نباید میدان را دست آدم‌های افراطی و تفریطی بدهیم. اگر ما سهل‌انگاری کردیم حتما یک عده افراد افراطی و تفریطی کار دست ما می‌دهند.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا