تله سیاه ٣ زن برای مردان هوسران

از سه‌ماه گذشته كارآگاهان پليس درجريان شكايت‌هايي مبني بر سرقت خودروهاي مدل بالا با شگردهاي مشابه در شهر‌هاي اصفهان، كرج و تهران قرار گرفتند که درپي آن سرقت‌هاي مسلحانه‌اي نيز از خريداران اين نوع خودروها در شهر شيراز صورت گرفت. بلافاصله يک تيم تخصصي از كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت تشكيل و تحقيقات وسيعي در …

از سه‌ماه گذشته كارآگاهان پليس درجريان شكايت‌هايي مبني بر سرقت خودروهاي مدل بالا با شگردهاي مشابه در شهر‌هاي اصفهان، كرج و تهران قرار گرفتند که درپي آن سرقت‌هاي مسلحانه‌اي نيز از خريداران اين نوع خودروها در شهر شيراز صورت گرفت. بلافاصله يک تيم تخصصي از كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت تشكيل و تحقيقات وسيعي در اين زمينه آغاز و مشخص شد تمامي سرقت‌ها با شيوه طعمه قراردادن زنان بدپوشش انجام شده است. دراين نوع سرقت‌ها زنان بدپوشش، در مسير خودروهاي مدل بالا ايستاده و با طرح دوستي، سوار برآن مي‌شدند اما راننده را به بهانه خريد تنقلات از خودروي خود پياده و بلافاصله با کمک همدستانشان، اتومبيل را به سرقت مي‌بردند. متهمان پس از سرقت، خودرو را به شيراز منتقل و اقدام به تبليغ فروش خودروهاي مدل بالا در سايت‌هاي اينترنتي و درج آگهي در روزنامه‌ها مي‌كردند و وقتي متقاضي با شماره تلفن ارایه‌شده تماس مي‌گرفت، از او مي‌خواستند كه با چك رمزدار به دفتر كار آنها مراجعه كند.
پس از مراجعه متقاضيان به دفتر، متهمان با تهديد سلاح كمري دست و پاي آنها را بسته و پس از ضرب و جرح و تزريق آمپول بي‌حسي به دست و گردنشان اموال آنها را سرقت و به يكي از صرافي‌ها مراجعه و چك رمزدار را به پول نقد تبديل و متواري مي‌شدند. با توجه به اهميت اين پرونده و خطرناك بودن نوع سرقت‌هايي كه توسط اعضاي اين باند انجام شده، تحقيقات پليس در نهايت دقت و ظرافت تمام براي دستگيري اين باند ادامه يافت که سرانجام طي دو عمليات مشترك در اصفهان و شيراز، سه متهم مرد و سه زن اين باند شناسايي و دستگير شدند. با دستگيري متهمان، همدست ديگر آنها نيز طي عملياتي در شهرستان كرج، در حالي كه قصد خروج از كشور را داشت، دستگير شد. از متهمان چهار دستگاه خودروي مدل بالا به همراه ٣٠‌هزار دلار وجه نقد كه در آخرين سرقت به دست آورده بودند، اسپري فلفل و مدارك خودروهاي سرقتی و تعدادي مدارك جعلي خودرو كشف شده است.
متهمان، داراي سابقه سرقت به عنف هستند و آثار جراحات وارده بر بدن شكات، حاكي از خشونت آنهاست.
هشدار پلیسی
براي خريد خودرو به آگهي‌هاي درج شده در سايت‌ها و روزنامه‌ها اطمينان نكرده و حتما خودرو را در بنگاه‌هاي مجاز معامله كنند و درصورت مشاهده هرگونه رفتار مشكوك ازسوي فروشندگان، موضوع را از طريق شماره تلفن ١١٠ با پليس درميان بگذارند.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا