سارا عبدالملکی ملی‌پوش سانحه دیده راگبی از بیمارستان مرخص شد

به گزارش ایسنا، سارا عبدالملکی ملی‌پوش راگبی بانوان و داور و مربی هندبال حدود ۴۰ روز قبل هنگام بازگشت از مسابقات هندبال در شهرکرد دچار سانحه رانندگی شد و به شدت آسیب دید. او در این مدت پنج عمل جراحی سنگین روی ستون فقرات، نخاع، کتف، دست چپ، ریه‌ها و دنده‌ها داشت و سرانجام امروز …

به گزارش ایسنا، سارا عبدالملکی ملی‌پوش راگبی بانوان و داور و مربی هندبال حدود ۴۰ روز قبل هنگام بازگشت از مسابقات هندبال در شهرکرد دچار سانحه رانندگی شد و به شدت آسیب دید. او در این مدت پنج عمل جراحی سنگین روی ستون فقرات، نخاع، کتف، دست چپ، ریه‌ها و دنده‌ها داشت و سرانجام امروز از بیمارستان مرخص شد و قرار است به بیمارستان توانبخشی در شمال تهران برای انجام کارهای فیزیوتراپی منتقل شود.

در این مدت پیشکسوتان، هنرمندان و مسئولان مختلفی به عیادت این ملی‌پوش راگبی رفتند.

علی‌اکبر عبدالملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در مورد ترخیص فرزندش به ایسنا، گفت: امروز کارهای مربوط به ترخیص را انجام دادیم و نماینده وزارت ورزش پرونده دخترم را برای تایید نهایی به وزارتخانه برد تا بعد از سپری شدن کارها هزینه‌های مربوط به بیمارستان پرداخت شود.

وی در پاسخ به این سوال که هزینه‌های بیمارستان دخترش چقدر شده، گفت: چیزی حدود ۱۱۵ میلیون تومان هزینه شده که مبلغ ۵۸ میلیون تومان آن را هنگام بستری کردن و در همان اعمال جراحی اولیه واریز کردیم و الباقی آن را مسئولان وزارت ورزش قول دادند که تقبل کنند و طبق هماهنگی‌های انجام شده مثل آنکه چک این مبلغ نیز صادر شده و همه کارها از طریق وزارتخانه و بیمارستان در حال انجام است.

پدر سارا عبدالملکی گفت: از یک بیمارستان توانبخشی پیشرفته در شمال تهران برای دخترم پذیرش گرفته‌ایم و امروز بلافاصله بعد از ترخیص شدن از بیمارستان او را برای کارهای فیزیوتراپی به آنجا منتقل می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که هزینه این بیمارستان چقدر است، گفت: طبق صحبت‌هایی که کرده‌ایم ماهیانه ۳۰ میلیون تومان باید بپردازیم که فکر می‌کنم حداقل یک سال نیاز به فیزیوتراپی داشته باشد. البته رییس فدراسیون پزشکی ورزشی هم کمک‌های زیادی را در این مدت انجام داده است.

پدر سارا عبدالملکی با تشکر ویژه از مردم به خاطر کمک‌های مادی و معنوی که داشتند، گفت: از همه مردم ممنونم که برای ما دعا کردند تا فرزندم بهبود پیدا کند و همچنین کمک مالی داشتند به ویژه از خانم دهقان و محراب قاسم‌خانی ممنونم که مبالغی را برای ما جمع‌آوری کردند که اگر آن مبالغ جمع‌آوری نشده بود شاید برای تامین هزینه‌ها تا همین جا هم مجبور می‌شدیم از ۲۰۰ نفر دیگر هم پول بگیریم.

وی در پایان گفت: هم‌اکنون در بیمارستان مشغول انجام کارهای مربوط به ترخیص دخترم هستم و به محض تمام شدن کارها به بیمارستان توانبخشی خواهیم رفت.
۱۱۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا