بحران درآمد در شرکت مخابرات خراسان‌شمالی

علیرضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خراسان‌شمالی، اظهار کرد: هم اکنون مخابرات خدمات خود را با تعرفه‌های سال ۸۲ به مردم ارائه می‌کند در حالی که خود این شرکت باید همین خدمات و تجهیزات توسعه‌ای شبکه‌های مختلف را با نرخ سال جاری خریداری کند. وی ادامه داد: تعرفه سایر دستگاه‌ها …

علیرضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خراسان‌شمالی، اظهار کرد: هم اکنون مخابرات خدمات خود را با تعرفه‌های سال ۸۲ به مردم ارائه می‌کند در حالی که خود این شرکت باید همین خدمات و تجهیزات توسعه‌ای شبکه‌های مختلف را با نرخ سال جاری خریداری کند.
وی ادامه داد: تعرفه سایر دستگاه‌ها و شرکت‌های خدمات رسان همانند آب، برق، گاز و پست طی سال‌های اخیر حداقل چند برابر افزایش یافته اما تنها شرکت ارائه دهنده خدماتی که کوچکترین افزایش تعرفه‌ای نداشته، شرکت مخابرات ایران است.
هاشمی افزود: با اجرای طرح هم کد سازی ملی که در سراسر کشور اجراء شده است و ارتباط‌های درون استانی نیز شهری تلقی شده و مکالمه با دورترین نقطه و بیشترین فاصله با کمترین نرخ تلفن ثابت محاسبه خواهد شد.
وی تصریح کرد: نیمی از بازار حوزه تلفن همراه در اختیار سایر اپراتورهاست و آنان کمترین خدمات را ارائه و کمترین تعداد پرسنل را به منظور پشتیبانی و ارائه خدمات پس از سرویس دارند، این در حالیست که شرکت مخابرات استان با ۵۰۰ نفر پرسنل و عوامل پیمان برای خدمات دهی با کیفیت و مستمر بیشترین هزینه را در این حوزه بر دوش می‌کشد. در حال حاضر شرکت مخابرات استان از مردم در خصوص بدهی معوق تلفن ثابت و همراه ۵۰ میلیارد ریال مطالبه دارد.
هاشمی یادآور شد: خراسان‌شمالی دارای ۳۰۰ هزار مشترک تلفن ثابت و ۶۰۰ هزار مورد تلفن همراه اول در استان است.
۱۱۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا