کلوپ: عالی بودیم

به نقل از دیلی استار، لیورپول در هفته بیست و ششم لیگ جزیره، جشنواره گل به راه انداخت و با ۶ گل برابر استون ویلا به پیروزی رسید. یورگن کلوپ در نشست خبری بعد از بازی گفت: در بهترین شرایط بودیم و به همین خاطر هم بازی درخشانی را به نمایش گذاشتیم و سه امتیاز …

به نقل از دیلی استار، لیورپول در هفته بیست و ششم لیگ جزیره، جشنواره گل به راه انداخت و با ۶ گل برابر استون ویلا به پیروزی رسید.

یورگن کلوپ در نشست خبری بعد از بازی گفت: در بهترین شرایط بودیم و به همین خاطر هم بازی درخشانی را به نمایش گذاشتیم و سه امتیاز را به دست آوردیم. از فرصت ها به خوبی استفاده کردیم و نشان دادیم توان پیروزی با نتیجه پر گل را داریم.

دنیل استاریچ، ستاره لیورپول در این دیدار بود و موفق شد گل نخست بازی را به ثمر برساند. کلوپ به ستایش از این بازیکن پرداخت و گفت: استاریچ و فیلیپه کوتینیو می توانند همواره سرنوشت ساز ظاهر شوند اما به شرطی که کاملا آماده باشند. اگر استاریچ آماده باشد، با قرار گرفتن در پست تخصصی اش می تواند بهترین بازی را به نمایش بگذارد.

سرمربی لیورپول در پایان سخنانش هم گفت: برای استاریچ بسیار خوشحالم. او می تواند بازیکن تاثیرگذاری برای لیورپول باشد. امیدوارم که دیگر مصدوم نشود و چنین مهاجمی را در اختیار داشته باشم.

لیورپول با پیروزی در این دیدار، ۳۸ امتیازی شد و در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا