اومانیا: کم بازی کردن سخت است

مایکل اومانیا در خصوص این‌که در ۱۴ هفته گذشته تنها ۱۰ دقیقه به میدان رفته، اظهار داشت: برای یک بازیکن خیلی سخت است که کم بازی کند. با این حال من یک بازیکن حرفه‌ای هستم ولی باز هم برایم سخت است. وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط به این گونه است که کمتر بازی …

مایکل اومانیا در خصوص این‌که در ۱۴ هفته گذشته تنها ۱۰ دقیقه به میدان رفته، اظهار داشت: برای یک بازیکن خیلی سخت است که کم بازی کند. با این حال من یک بازیکن حرفه‌ای هستم ولی باز هم برایم سخت است.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط به این گونه است که کمتر بازی می‌کنم اما از لحاظ بدنی کاملا آماده هستم و سعی می‌کنم از نظر ذهنی هم خود را آماده نگه دارم.

مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حضور ۸۰ هزار هوادار در دیدار این تیم مقابل فولاد تصریح کرد: مهم‌ترین دارایی هر تیم، هواداران هستند و حضورشان صددرصد در روحیه ما تأثیر مثبت دارد.

وی افزود: هواداران به ورزشگاه می‌آیند تا یک فوتبال زیبا تماشا کنند. وقتی که تیم نتیجه می‌گیرد آنها راضی به خانه می‌روند.

اوامنیا در خصوص شانس پرسپولیس برای قهرمانی در پایان فصل گفت: در زمان مناسبی توانستیم فولاد را شکست دهیم و باید کاری کنیم تا این روند ادامه داشته باشد. ۱۰ هفته تا پایان فصل باقی مانده و برای کسب عنوان قهرمانی باید تمام بازی‌ها را ببریم که به نظرم توانایی انجام این کار را داریم.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا